• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Cattis77
    daniiel skrev 2012-04-26 20:27:53 följande:
    Jag håller med, det är jättestor skillnad och klänningen kom verkligen till sin rätt med den nya underkjolen :) Du passar verkligen bra i din klänning, utmärkt val verkligen! :)
    Tack daniiel, vad gullig du är. Jag blir så glad :)
  • daniiel
    Cattis77 skrev 2012-04-26 20:33:55 följande:
    Tack daniiel, vad gullig du är. Jag blir så glad :)
    Du är ett typexempel på varför jag startade denna tråden. Din klänning är fin, men inte speciell alls så man fastnar för den när man ser den på Lillys hemsida - men, när man sedan får se den på dig, ja.. wow! Då ser man verkligen hur fin klänningen faktiskt är och du är strålande vacker i den :)
  • Cattis77

    Jag tyckte iofs att den var fin så att jag fastnade för den på deras hemsida ;) Haha...men jag växer ju några cm, och blir ju oerhört lycklig när du säger att du tycker den är mer wow på mig, än den där supervackra modellen!!SkrattandeSolig 

  • Fröken Freijd


    Här är min klänning! Hjärta
    Den är ju som ni ser lite lång, men så fort jag får hem den (i slutet av maj) kommer jag ta med den till sömmerskan och lägga upp den och göra lite övriga justeringar. Vad tycker ni?
  • daniiel
    Cattis77 skrev 2012-04-26 20:47:36 följande:
    Jag tyckte iofs att den var fin så att jag fastnade för den på deras hemsida ;) Haha...men jag växer ju några cm, och blir ju oerhört lycklig när du säger att du tycker den är mer wow på mig, än den där supervackra modellen!!SkrattandeSolig 
    Haha ja, och vilken tur att du fastnade för den, så vi får se den här i tråden :) Men jag tycker det ofta är sådär, klänningarna är fina på modellerna (och det är ju också där man fastnar för sin egen klänning), men i 9 fall av 10 är klänningarna ännu vackrare på "riktiga" människor så att säga. Din klänning är utan tvekan finare på dig :)
  • Mrs S 2012
    Fröken Freijd skrev 2012-04-26 21:04:06 följande:


    Här är min klänning! Hjärta
    Den är ju som ni ser lite lång, men så fort jag får hem den (i slutet av maj) kommer jag ta med den till sömmerskan och lägga upp den och göra lite övriga justeringar. Vad tycker ni?
    Jättefin! Du passar väldigt bra i den!
  • Chicita
    Fröken Freijd skrev 2012-04-26 21:04:06 följande:
    Här är min klänning! Hjärta
    Den är ju som ni ser lite lång, men så fort jag får hem den (i slutet av maj) kommer jag ta med den till sömmerskan och lägga upp den och göra lite övriga justeringar. Vad tycker ni?
    Jättefin Glad 

    Ingår det inte uppläggning hos butiken du köpte den i?  
  • daniiel
    Fröken Freijd skrev 2012-04-26 21:04:06 följande:


    Här är min klänning! Hjärta
    Den är ju som ni ser lite lång, men så fort jag får hem den (i slutet av maj) kommer jag ta med den till sömmerskan och lägga upp den och göra lite övriga justeringar. Vad tycker ni?
    Som en riktig prinsessdröm :D Jättefin klänning! Håller med Chicita, ingår det inte uppläggning där du köpt den?
  • FruSSE
    Fröken Freijd skrev 2012-04-26 21:04:06 följande:


    Här är min klänning! Hjärta
    Den är ju som ni ser lite lång, men så fort jag får hem den (i slutet av maj) kommer jag ta med den till sömmerskan och lägga upp den och göra lite övriga justeringar. Vad tycker ni?
    FIN! 
    Blev än mer paff när du skriver att du får din i maj - för då är ju det där provklänningen. Ser ut att vara gjord för dig!
    Ser ut som Ramonas förresten :) En göteborgsbrud kanske? 
  • Fröken Freijd

    Jag har köpt den i Göteborg och bor i Jönköping så det blir lite långt att åka flera gånger. Men på det stället som vi hyr blivande makens kläder på kommer att hjälpa till med min för ca 700-800 kr, så det var inte så farligt tycker jag. Billigare än att åka fram och tillbaka till Gbg några gånger iaf.

    Tack för era fina kommentarer. Även om jag själv älskar den så är det alltid nervöst vad andra ska tycka (speciellt då min kille inte sett den än). Men det låter som om jag nog kan vara lugn. =)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D