• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Amejuli

    Okej jag ska väl inte fega jag heller då :)


    Men insåg nu när jag letade bilder att det där med vitt + soljus och detaljer inte riktigt går ihop. Insåg att det inte finns några bra bilder där det syns hur min klänning riktigt ser ut. Men kanske kan jag leta fram några andra bilder från provningstillfällena så småningom. :)


    Fina ni är allihop!! Och grattis!


    Litet tillägg: De två övre bilderna är tagna av vår underbara fotograf Karolina Ehrenpil. :)


     




  • Silme
    Cattis77 skrev 2012-04-08 11:39:57 följande:
    Här kommer min klänning...jag är en storlek 46, så en "big size bride" eller vad man nu vill kalla det....känns lite surt att man inte lyckats gå ned någonting, men ja ja...(suckar), det får bli som det blir.


    Jag instämmer med övriga kommentarer, du ser inte alls ut som strl 46!! Hade du inte skrivit något hade jag gissat på strl 40/42... Klänningen är jättefin och passar dig som handen i handsken! Skrattande
  • Silme
    Brudiframtiden skrev 2012-04-08 19:58:56 följande:
    Efter att ha kollat igenom tråden lite så inser jag att jag är rysligt omodern och den enda som har en så pass enkel klänning...hehe. Jaja..jag känner mig iaf fin i den! Och har tydligen annorlunda smak...
    Tycker att din klänning är väldigt stilren och vacker, och absolut inte omodern! Glad
    (Min är inte heller så jättefancy i modellen, det som piffar till det lite är spetsen.)
  • Amejuli

    Du är verkligen helt fantastiskt fin i din klänning!! Passade dig såå bra!


    annapanna88 skrev 2012-04-09 19:01:30 följande:
    Ok, här kommer en bild på min klänning :) Fruktansvärt suddig och inte den mest smickrande vinkeln, battrerierna i kameran tog slut efter denna bilden och nya gick inte att uppbringa så... jaja, håll till godo :)


     


  • Minuz

      



    Här kommer min klänning....... Vet ännu inte om det kommer att bli denna elelr någon annan. Som ni ser så är inte klänningen knäppt bak så därför är bandet lite på sniskan......

     


     

  • Zara81


    Ok nu har jag äntligen satt på mig klänningen och tagit ett kort. Tyvärr har jag inte en större spegel men såhär ser den ut.
  • memelie
    sandraochdaniel skrev 2012-04-08 21:44:00 följande:
    Tycker din klänning var fantasiskt vacker.  Provade en liknande innan jag beställde min.


    Så fin klänning! Var köpte du den?
  • Josefina
    Amejuli skrev 2012-04-09 22:00:32 följande:

    Okej jag ska väl inte fega jag heller då :)


    Men insåg nu när jag letade bilder att det där med vitt + soljus och detaljer inte riktigt går ihop. Insåg att det inte finns några bra bilder där det syns hur min klänning riktigt ser ut. Men kanske kan jag leta fram några andra bilder från provningstillfällena så småningom. :)


    Fina ni är allihop!! Och grattis!


    Litet tillägg: De två övre bilderna är tagna av vår underbara fotograf Karolina Ehrenpil. :)


     


    Vilken fin klänning!! Klassiskt snygg. Vilket märke? Påminner om en Garamaj-klänning som jag kikat på :)
    Och ser ut som att ni byter ringar i Hågelbyparken, stämmer det? 

    undrar Josefina Glad 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D