• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • krusidull

    Åh! Silme otroligt fin! Vilken vacker brud du är/kommer bli!
    Elegant, vackert. modernt! jag blir helt till mig !!

  • linda1984

    ska gifta mig i augusti föll för första klänningen jag prövade så den bli det...nu e det bara resten kvar:)



    obs nu e den ej insyd eller utsyd:)

  • AlexandraL
    M040812J skrev 2012-03-25 23:31:19 följande:



    Här är min! Det ska till en underkjol också som gör stor skillnad! 
    Wooow vilken klänning:-O Nu blev jag kär Vad är det för märke? Vad fick du ge för den?
  • Silme
    krusidull skrev 2012-04-06 15:13:43 följande:
    Åh! Silme otroligt fin! Vilken vacker brud du är/kommer bli!
    Elegant, vackert. modernt! jag blir helt till mig !!
    Tack så mycket! 
     
    Mrs S 2012 skrev 2012-04-06 18:11:11 följande:
    Vilka läckra skor! Var har du köpt dem?

    Klänningen var också jättefin :)
    Tack! Skorna är ett par Vagabondskor som jag köpte för många år sedan i deras outlet i Barkarby (utanför Sthlm).
    Har knappt använt dem och  nyupptäckte dem häromveckan i garderoben. Har dock en del jobb med att gå in dem, de är jättestela. :-/
  • M040812J
    AlexandraL skrev 2012-04-06 18:39:23 följande:
    Wooow vilken klänning:-O Nu blev jag kär Vad är det för märke? Vad fick du ge för den?
    Åh tack! Ja den är verkligen unik! Det är en "two by rosa clara", rosa claras "billigare" kollektion, den heter oriental och kostade ny 18900kr. Jag fyndade den dock till 50% Ibland har man turen med sig Glad
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D