• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • elolinon


    Här är klänningen, som jag troligtvis ska ha på bröllopet i juni.
    Klänningen är från Lilly.
    Vad tror ni? Passar den mig? Ska jag sätta dit någon typ av axelband? Och ska jag ha slöjan eller inte?
  • Chicita
    elolinon skrev 2012-04-03 21:47:30 följande:
    Här är klänningen, som jag troligtvis ska ha på bröllopet i juni.
    Klänningen är från Lilly.
    Vad tror ni? Passar den mig? Ska jag sätta dit någon typ av axelband? Och ska jag ha slöjan eller inte?
    Jättefin klänning - skippa axelbanden...
    Och slöjan var jättefin. Du behöver ju inte ha den hela kvällen om du inte vill och du kan ju ångra dig och skippa den ända i sista minuten om du vill liksom Glad 
  • Ulizo
    elolinon skrev 2012-04-03 21:47:30 följande:


    Här är klänningen, som jag troligtvis ska ha på bröllopet i juni.
    Klänningen är från Lilly.
    Vad tror ni? Passar den mig? Ska jag sätta dit någon typ av axelband? Och ska jag ha slöjan eller inte?
    Jättefin, tycker du passar otroligt bra i den :) Tycker det är fin som den är, utan axelband. Slöjan passar bra med klänningen också :)
  • Chicita
    Niini skrev 2012-04-03 21:03:30 följande:
    På min blogg finns massor med bilder på min klänning :)
    Kan vi få se en bild på dig när du har den på digGlad
    Det är ju det som tråden går ut på Flört
  • Niini
    Zara81 skrev 2012-04-04 18:11:25 följande:
    Niini! Varifrån är din klänning?
    Det är en Eternity Bridal, har tyvärr ingen aning om hur gammal då det var ett provex.



  • Berlan
    elolinon skrev 2012-04-03 21:47:30 följande:


    Här är klänningen, som jag troligtvis ska ha på bröllopet i juni.
    Klänningen är från Lilly.
    Vad tror ni? Passar den mig? Ska jag sätta dit någon typ av axelband? Och ska jag ha slöjan eller inte?
    Väldigt vacker klänning. Jag skulle skippa både slöja och axelband även om slöjan i sig är väldigt fin. Klänningen ser bäst ut om den får tala för sig själv eftersom bystpartiet är så speciellt.
  • daniiel
    elolinon skrev 2012-04-03 21:47:30 följande:


    Här är klänningen, som jag troligtvis ska ha på bröllopet i juni.
    Klänningen är från Lilly.
    Vad tror ni? Passar den mig? Ska jag sätta dit någon typ av axelband? Och ska jag ha slöjan eller inte?
    Som övriga, så tycker även jag att klänningen är väldigt fin :) Personligen skulle jag skippat axelbanden, men haft slöjan under vigseln och eventuellt fotograferingen, för att sedan vara utan på middagen/festen. Det är ju en smaksak, men slöjan såg ut att passa väldigt bra ihop med klänningen :) Och som min dotter sa när jag velade om slöjan, "När får man annars chansen att ha slöja?" ;)
  • Pernillaaa

    Ååååh! Idag kommer min kinaklänning


    Så då ska även jag lämna in bilder här :)

  • Silme
    Silme skrev 2012-03-20 16:53:30 följande:
    Härlig tråd, bra initiativ och vad fina alla är!
    Jag bokmärker och återkommer förhoppningsvis i april/maj med bild på mig när min klänning kommit. Skrattande (Gifter mig 11/8).
    Knappt sex veckor efter beställningen (mitten på februari) kom klänningen och igår fick jag prova den samt ta hem den (de har mycket klänningar och lite plats).
    Den satt väääldigt tight men det finns 5 cm att ta av på varje sida (tror jag). Jag kommer ändå satsa på träningen (så fort min envisa förkylning försvinner), det är ju trevligt om det behövs sys ut så lite som möjligt... Flört
    Den ska också sys upp en del som synes.
    Bandet därbak går till knäna ungefär, funderar på om jag vill ha ett längre (typ ner till fötterna) men har ju ett tag att tänka på det. Det ska knytas/sitta snyggare än det gör på bilderna iaf. Glad
    Jag är så nöjd och den är så fin! *kär* Solig



    Skorna:



Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D