• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Pernillaaa

    Skönt! :)


    Haha ja visst, nä men jag har faktiskt numrerat lådorna och skrivit upp på en lista vad som ligger i vilken låda. Kläderna hänger i sina garderober i hallen så dom kommer nog typ sist :)


    mariajernberg skrev 2012-03-31 11:36:51 följande:

    Så skönt! Här hemma är de vi själva som grejar men så ska vi inte ha någon avancerad mat heller.


    Oj flytt mitt i allt, ja det är alltid spännande :) hålla bara reda på bröllopskläderna så löser sig nog det andra haha


  • bridetobe2013
    mariajernberg skrev 2012-03-31 10:19:29 följande:

     


    Ja man blir verkligen glad för all hjälp man får. Den dagen blir ju väldigt dyr hur man än vrider och vänder på saker


    Hoppas att klänningen du beställt blir bra, men det blir det säkert. Ser fram emot att få se en bild här inne :)


    14 Juli är det dags för oss. Vilken dag har ni?


     


    3500 får jag betala för att hyra. Och när man bokade den så fick man betala 30% i förskott som man inte får tillbaka om man ångrar sig. Så därför vette sjutton om jag vågar gå in och kolla på någon mer affär för då kan jag ju kära ner mig i någon annan klänning.


    Jag betalar 3500:- för min klänning inkl omsömnad. Den var på tok för liten och gick inte att lägga ut den så mkt så dom ska sy ut det som går, göra om ryggen till snörning med platta bakom istället för dragkedja. Vart bor du?
    1/6 2012
  • mariajernberg
    bridetobe2013 skrev 2012-03-31 19:36:19 följande:
    Jag betalar 3500:- för min klänning inkl omsömnad. Den var på tok för liten och gick inte att lägga ut den så mkt så dom ska sy ut det som går, göra om ryggen till snörning med platta bakom istället för dragkedja. Vart bor du?
    1/6 2012

    De funderade på att sätta snörning i ryggen på den jag gillade först, men den skulle de inte gå att sy ut sen iaf så därför blev det inte den.


    Men det finns väl någon mening med de å kanske :)


    Klänningen jag ska ha nu ska de också ändra om lite åt det hållet jag vill. Ska vänta ett tag till innan vi bestämmer åt vilket håll den ska sys.


    Men på den är det snörning i ryggen och det känns så bra. Då har man ju lite å spela på :)

  • mariajernberg
    mariajernberg skrev 2012-03-31 20:11:41 följande:

    De funderade på att sätta snörning i ryggen på den jag gillade först, men den skulle de inte gå att sy ut sen iaf så därför blev det inte den.


    Men det finns väl någon mening med de å kanske :)


    Klänningen jag ska ha nu ska de också ändra om lite åt det hållet jag vill. Ska vänta ett tag till innan vi bestämmer åt vilket håll den ska sys.


    Men på den är det snörning i ryggen och det känns så bra. Då har man ju lite å spela på :)


    Ååå glömde ju svara. i dalarna bor jag. du då?
  • bridetobe2013
    mariajernberg skrev 2012-03-31 20:12:29 följande:
    Ååå glömde ju svara. i dalarna bor jag. du då?

    I Falun


    Köpte min på högtidshuset i borlänge


    1/6 2012
  • Chicita

    Vet att det inte är min tråd så jag ska väl inte säga något egentligen...
    Men det roliga här var ju att få se bilder på brudar i sina klänningar  Oskyldig 

  • bridetobe2013

    Håller med dig chicita. Blev lite medryckt när jag såg ngn betala lika mkt för att hyra en klänning när jag köpt min för samma pris (skäms lite)


    Förlåt Daniiel......


    1/6 2012
  • mariajernberg

    Det är la bara att fortsätta visa sina klänningar. jag väntar på att fler ska komma in!!!!


    jag är lika nyfiken som alla andra, så fort de kommer in en klänning så kommer disskusionen att handla om de.


     


    Är inte meningen att ta över någon tråd, men jag tänker svara när folk frågar mig.

  • mariajernberg

    För att ta tillbaka lite klänningar i tråden, så såg jag den här här inne som jag tycker är otroligt vacker. Vill också haaaaa


    Imke1977 skrev 2012-03-21 08:36:21 följande:



    Här är min Romatica Pure klänning. Älskade den när jag hittade den första gången. Nu har jag jättesvårt att tycka att jag är fin i den..... Men jag måste nog prova den mer ordentligt med riktiga underkläder och underkjol för att bli helt nöjd kanske. Hoppas jag.... hihi

     


  • daniiel
    Chicita skrev 2012-03-31 20:43:39 följande:
    Vet att det inte är min tråd så jag ska väl inte säga något egentligen...
    Men det roliga här var ju att få se bilder på brudar i sina klänningar  Oskyldig 
    Ja.. Jag, och många med mig, vill ju se bilder!!!! :D hihi

    Sedan förstår jag att man kan bli medryckt i en konversation, har hänt mig också att man hamnat OT. Ingen fara, men nu puffar jag för fler bilder och vill man väldigt gärna prata, så kan man ju ta via meddelande också :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D