• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • linst

    Det här är min. Rätt så enkel modell men sitter som en smäck


  • charlottev
    Avellana skrev 2012-03-20 15:01:06 följande:
    Blir troligen denna, verkar ha svårt att slita tankarna från den iallafall =)

     



     


    Avellana, superfin klänning! Sitter verkligen perfekt på dig, ska du ha slöjan till oxå?
  • 1700tal

    Vad många fina klänningar! Avellana, provrummet är misstänkt likt det på mina bilder...

  • Avellana

      ja många fina klänningar i det provrummet vill jag lova! Det var den första jag provade och inte alls vad jag tänkt innan


    1700tal skrev 2012-03-20 15:35:28 följande:
    Vad många fina klänningar! Avellana, provrummet är misstänkt likt det på mina bilder...
    hsmamma skrev 2012-03-20 15:39:27 följande:
    Känner oxå igen provrummet
    Ja slöjan är ju väldigt fin den också, vill gärna ha den, eller liknande, men törs inte riktigt fundera på vad den kostar.......... :-S 
    charlottev skrev 2012-03-20 15:29:40 följande:
    Avellana, superfin klänning! Sitter verkligen perfekt på dig, ska du ha slöjan till oxå?
  • 1700tal
    Avellana skrev 2012-03-20 15:47:24 följande:
    ja många fina klänningar i det provrummet vill jag lova! Det var den första jag provade och inte alls vad jag tänkt innan

    Och hade din klänning funnits i sortimentet när jag köpte min så vette 17 om det inte blivit den istället. Det där är Lillys snyggaste klänning ever! Jag köpte slöja och underkjol på nätet istället. Har alltid velat ha en sån slöja jag med.

  • m2012
    EmlizPemliz skrev 2012-03-20 13:34:45 följande:
    O här är ju bilden, hoppas jag ;)


    Köpt i Kalmar va :) Tycker mig känna igen lokalen
     
  • Lisapi

    Här är min klänning, Blue by Enzoani.

    (har dock BH på mig under klänningen vilket skapar de fina valkarna) 





    Tatueringen på ryggen är under projekt "remove" och den kommer alltså att vara helt borta till nästa sommar då vi gifter oss :)
  • Silme

    Härlig tråd, bra initiativ och vad fina alla är!
    Jag bokmärker och återkommer förhoppningsvis i april/maj med bild på mig när min klänning kommit. Skrattande (Gifter mig 11/8).


Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D