• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Minuz
    hallonfrossa skrev 2012-08-16 10:16:17 följande:
    1.hallon
    2.chockladmousse
    3.Vaniljkräm

    Blir ganska så standard men tror det


    Hallon och choklad är ju så gott. Men sambon vill inte ha choklad, men smyger in lite vit choklad istället.
    Denna bild har jag oxå bland mina favvotårtor, kanonfin
  • hallonfrossa
    smulan8118 skrev 2012-08-16 10:22:39 följande:
    Åhh, jag har tänkt att göra något liknande. Men jag tänkte ta vanliga oasisbollar och linda brudslöja på.
    Egentligen så står restaurangen vi ska ha festen på för bordsdekorationerna... men visst kan de väl inte göra något om man fixar lite själv? vad tror ni? Vi ska ändå lämna cd/musikanläggning kvällen innan...då tänkte jag man kande lämna blomdekoren också...  så de har den till dukningen dagen efter. =)
    Jag tycker inte det borde göra något att man tar med sig lite egna dekoratioer!, Jag menar det är ju eran fest.
  • hallonfrossa
    Minuz skrev 2012-08-16 10:28:07 följande:
    Hallon och choklad är ju så gott. Men sambon vill inte ha choklad, men smyger in lite vit choklad istället.
    Denna bild har jag oxå bland mina favvotårtor, kanonfin
    Åh vit chocklad är inte helt fel det heller!!, JAAAAA, men vist är den FIN!!! älskar den, frst hade jag tänk ha blommorna och banden i lila nyanser, men sen efter lite eftertanke så kom jag fram till attd en nog är finast som den är :Glad

    Hur har ni gjort med ringar tjejer, jag har inte hittat "min" ring ännu, blir antagligen att köpa de riktiga ringarna i efterhand och ha förlovningsringarna under vigseln tror jag.
     
  • Minuz
    hallonfrossa skrev 2012-08-16 10:48:37 följande:
    Hur har ni gjort med ringar tjejer, jag har inte hittat "min" ring ännu, blir antagligen att köpa de riktiga ringarna i efterhand och ha förlovningsringarna under vigseln tror jag.
     
    Jag hittade min ring på tradera.......... Ny och billig.
    Sedan hittade jag mannens ring på en annan auktionsfirma. Även den ny och exakt likadan förrutom diamanterna då...... Olika modeller på ringarna, Vigselringen är i vitt guld i mitten, 18 små små diamanter 0,01 ct runt halna ringen. Lite stor så den ska in på förminskning.

  • hallonfrossa
    Minuz skrev 2012-08-16 11:05:54 följande:
    Jag hittade min ring på tradera.......... Ny och billig.
    Sedan hittade jag mannens ring på en annan auktionsfirma. Även den ny och exakt likadan förrutom diamanterna då...... Olika modeller på ringarna, Vigselringen är i vitt guld i mitten, 18 små små diamanter 0,01 ct runt halna ringen. Lite stor så den ska in på förminskning.

    Jätte fina!!! ska nog kolla runt lite på olika sidor då ;)
  • Fremm
    Minuz skrev 2012-08-16 11:05:54 följande:
    Jag hittade min ring på tradera.......... Ny och billig.
    Sedan hittade jag mannens ring på en annan auktionsfirma. Även den ny och exakt likadan förrutom diamanterna då...... Olika modeller på ringarna, Vigselringen är i vitt guld i mitten, 18 små små diamanter 0,01 ct runt halna ringen. Lite stor så den ska in på förminskning.

    Superfina ringar! :)
  • Minuz

    TACK!

    Jag gillar dem.  Och kul när man kan göra fynd...............

  • jonnagoransson
    Thailand 121212 skrev 2012-08-15 16:07:39 följande:
    Vi med Jonna! Vart ska ni gifta er? Har ni anlitat nån som hjälper er med planeringen?

    Vi kommer att gifta oss på Klong Nin på ett ställe som heter Lanta Round house. Vi har bytt koordinatorer några gånger nu, hade ett bolag som la ner, fick en ny och den personen insåg att de inte hade tid att genomföra det, så nu är vi på de sista =). Har ett super trevlig par från Sverige som bor där nere, de har aldrig haft hand om bröllop innan men vi litar på dem till fullo! =) Så allt känns toppen!


    Vart ska ni gifta er och vem hjälper er?

  • lycklig01

    Vinterfrost: jätte fint pyssel du gjort :)


    Har idag varit och hört om priset verkligen stämde på den billiga buketten! Det var en annan tjej som jobbade men hon sa i stortsett samma pris! Mellan 1600-1800 så jag är nöjd :) de andra har ju tagit mycket mer betalt då jag frågat!


Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????