december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
LYcklig01, jag är jättenyfiken på bilder :D har själv vart inne på eBay och kollat på den boleron :)
Okej, klockan är alldeles för mycket, ska verkligen sova. Var ju bara tvungen att gå in och säga hej. Verkar just precis som att det händer mycket. Klänningarna börjar ramla in. Min är fortfarande hos sömmerskan, där ligger den bra och väntar. Åh vad jag hoppas det blir bra!
Idag beställde vi våra inbjudningskort! Ingen av oss är särskilt kreativ och dessutom vill vi lägga pengarna på det som är viktigt så det fick bli Vistaprint. M2B hittade en jättegullig design med ett slott och kungakronor. Lite sagotema och eftersom vi är en saga så passade det bra. Med tryck i fyrfärg, baksida i fyrfärg, exklusivt glansigt papper och kuvert betalade vi 245 kronor för 70 stycken. Inga pengar alls! Jättenöjd. Och frakten var gratis just nu, så där sparade vi också pengar. 2 veckors leveranstid, lite pyssel med adressetiketter och sen kan de skickas iväg. Hurra!
Nu hoppas jag att ni får en fin fredag allihop!
Kramar från Jonna
När jag läser här förstår jag att jag måste ha skickat mina inbjudningskort väldigt tidigt. Vi skickade dem för en månad sen och har osa senast 8 september. Så nästan alla har redan osat, och det underlättar ju planeringen en hel del.
Woho, frisör kan numer checkas av på listan! :)
Va precis hos frisören o de kommer bli jättebra! :) En sak mindre att oroa sig för hihi!
O nu ska jag strax iväg o prova min klänning igen, vilket jag inte gjort sen i oktober förra året! Iiiiiiihh! :)