• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Minuz
    smulan8118 skrev 2012-08-14 21:31:19 följande:
    Hmm... hur är det med klänningarna från e-bay?
    Jag har handlat 5 klänningar från kina. Är i stort sett nöjd med de 4 jag fått hem. Den fjärde håller mamma på att fixa till då den var lite si och så. Men väntar nu på nr 5!

    Haha........... Jag kanske har någon som passar dig?
  • smulan8118
    Minuz skrev 2012-08-14 21:47:54 följande:
    Jag har handlat 5 klänningar från kina. Är i stort sett nöjd med de 4 jag fått hem. Den fjärde håller mamma på att fixa till då den var lite si och så. Men väntar nu på nr 5!

    Haha........... Jag kanske har någon som passar dig?
    Nämen, varför så många? en till med beslutsångest? =)
    Jag vill verkligen gå ner några kilon, vet inte hur länge jag törs vänta med att börja prova...ihhh.... 
  • jonnagoransson

    121201
    minuz Mönsterås
    Lycklig01, Norrbotten
    teddy, Skåne :)
    Hallonfrossa, Nyköping

    121208
    Vinterfrost, Rosersberg
    Jonna1983, Dalarna (Vi fick byta datum för att fina lokalen var ledig då, tur kyrkan forfarande fanns!)

    121212
    Memsan, Norrköping
    Pekkiisch4 Oskarshamn
    Jenny121212 Falkenberg
    SkövdeSophie Skövde
    jonnagoransson, Koh Lanta

    121215
    sajenthi, Uppsala

    121222

    121229
    Arioso, Värmland
    decemberbrud 12, skåne
    Smulan8118, Linköping
    Blivandebrudsuzette, Örebro

    121231
    Teza, Torshälla
    Fremm, Jönköpings län (vill inte precisera mig mer än så ifall det finns känningar här inne) ;)

  • teddy

    Oj så kul att det bara blir fler och fler decemberbrudar! Härligt! :)

  • Minuz
    smulan8118 skrev 2012-08-14 22:29:05 följande:
    Nämen, varför så många? en till med beslutsångest? =)
    Hur kan du tro något sånt? Förvånad

    HAHAHA, sambon är galen på mig då jag ändrar allt hela tiden, ångrar mig, tror att det kan bli bättre istället för att vara nöjd.......
    Beslutsångest till max alltså.......

    Det har blivit så många pga.....
     nr 1 gjorde de i stl 36/38 grr var då 42/44
    nr 2 helt underbar, men trodde det kunde bli bättre
    nr 3 kanonfin även den men nä inte min klänning
    n4 4 gjorde de FEL på och bara skickade iväg då de tyckte jag var jobbig, den håller nu mamma på att fixa, då den fått ny färg, blivit av med bling och ändrar fluff osv
    Nr 5 väntar jag på och den är helt underbar på bild iaf. *S*

    Alla är olika modeller på och nr 2 3 4 har jag "designat" själv av olika favvodelar.
    Hittar hela tiden nya favvodelar och nya fina klänningar. Måste lära mig att vara nöjd och sluta leta efter något bättre
  • vinterfrost
    Minuz skrev 2012-08-15 13:18:24 följande:
    Hur kan du tro något sånt? Förvånad

    HAHAHA, sambon är galen på mig då jag ändrar allt hela tiden, ångrar mig, tror att det kan bli bättre istället för att vara nöjd.......
    Beslutsångest till max alltså.......

    Det har blivit så många pga.....
     nr 1 gjorde de i stl 36/38 grr var då 42/44
    nr 2 helt underbar, men trodde det kunde bli bättre
    nr 3 kanonfin även den men nä inte min klänning
    n4 4 gjorde de FEL på och bara skickade iväg då de tyckte jag var jobbig, den håller nu mamma på att fixa, då den fått ny färg, blivit av med bling och ändrar fluff osv
    Nr 5 väntar jag på och den är helt underbar på bild iaf. *S*

    Alla är olika modeller på och nr 2 3 4 har jag "designat" själv av olika favvodelar.
    Hittar hela tiden nya favvodelar och nya fina klänningar. Måste lära mig att vara nöjd och sluta leta efter något bättre
    Haha du är söt du. Hoppas nu att nr 5 är the one SLUTA TITTA sen :-P

    Nu är inbjudningskorten klar och alla kuvert utom 2 är adresseade..
    Har ett dilema på en av de 2, ni kanske kan säga vad ni tycker.. Det är till en av B´s äldsta vänner. Vi umgicks endel tidigare men inte haft så jättebra kontakt på sistone (dvs träffats osv av olika andledningar typ barn o jobb) MEN sen vi träfades sist så har han skaffat tjej (sambo) eller ja det var väl på gång redan då men han var så hemlighetsfull och ville inte erkänna. Hon är välkommen på bröllopet MEN vi har aldrig träffat henne. Ska jag skriva med hennes namn på kuvertet så de förstår att även hon är välkommen. Eller ska vi bara skriva hans namn och sen ringa och säga det? Tanken är väl att vi ska bjuda över dem o lite andra vänner någon dag här i höst.. Vad tycker ni? Ska jag skriva hennes namn eller inte?
  • Fremm

    Nu har jag hittat mina drömmars ring och jag är så lycklig!! Vet dock inte vad den kommer att kosta, guldsmeden låg i Sthlm men ska kolla med den lokala guldsmeden ifall inte de kan göra något liknande (inte exakt samma) och kolla prisförslag... dessvärre kommer vi inte hinna åka dit förrän nästa vecka eller tidigast lördag... :-/ jag vill ju kolla upp detta nu!! Drömde om den i natt till och med! :)

  • Minuz
    vinterfrost skrev 2012-08-15 13:48:48 följande:
    Haha du är söt du. Hoppas nu att nr 5 är the one SLUTA TITTA sen :-P

    Nu är inbjudningskorten klar och alla kuvert utom 2 är adresseade.. 
    Ska jag skriva hennes namn eller inte?
    Skrattande det kommer att bli nr 4 eller nr 5.
    Alla andra är till salu, billigt om någon är intresserad :0)

    Jag hade skrivit bådas namn på kuvertet!
  • vinterfrost
    Minuz skrev 2012-08-15 15:22:10 följande:
    Skrattande det kommer att bli nr 4 eller nr 5.
    Alla andra är till salu, billigt om någon är intresserad :0)

    Jag hade skrivit bådas namn på kuvertet!
    Haha jag har ju redan beställt en :D
    Tack! Då ska jag göra det :) 
  • Thailand 121212

    Vi med Jonna! Vart ska ni gifta er? Har ni anlitat nån som hjälper er med planeringen?

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????