• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • lycklig01
    teddy skrev 2012-06-08 20:55:28 följande:
    har också funderat på kärleksvisan :)
    eler ja, vi vi funderar väl fortfarande!
    fast jag tror nog de blir två sånger min mamma har skrivit faktiskt :)

    vad kul med egenskrivan! :)


     


    jag sjunger själv och hade tankar på att sjunga för min m2b i kyrkan, men kommer nog inte fixa det! jag är så känslig kommer endå stå och gråta och då kommer inte stödet och rösten hålla!

  • teddy
    lycklig01 skrev 2012-06-09 08:59:41 följande:

    vad kul med egenskrivan! :)


     


    jag sjunger själv och hade tankar på att sjunga för min m2b i kyrkan, men kommer nog inte fixa det! jag är så känslig kommer endå stå och gråta och då kommer inte stödet och rösten hålla!


    samma med mig! haha... vi har repat lite då jag tänkte jag skulle sjunga i kyrkan jag me, men jag tror inte min röst kommer hålla... :P
    kommer bli att mina systrar sjunger, men jag ka erkänna att det inte är så lätt de heller! ;) 
  • Pekkiisch4

    Tänk om jag hade haft en musikalisk familj :) Lite lyx med egna låtar ju, mer perfekt hade det ju inte blivit :)

  • lycklig01

    här blir det svägerskan som sjunger hon har liksom jag gått estetiskmusik och sjöng då vår son döptes :)

  • teddy
    Pekkiisch4 skrev 2012-06-09 16:45:49 följande:
    Tänk om jag hade haft en musikalisk familj :) Lite lyx med egna låtar ju, mer perfekt hade det ju inte blivit :)
    Ja, de e lite roligt me vår famlj, vi e sådär överallt hela tiden haha! systrarna sjunger, mamma och bror spelar, egenskriven musik då, pappa och syster ska viga oss, lillasyster ska underhålla på kvällen då hon elddansar, kusinerna ska spela i kyrkan osv hahaha!
  • arioso

    Hej!

    Jag måste bara skriva: Idag har jag köpt min klänning!!!
    Det var fjärde (!) gången jag var iväg och provade, och idag föll det på plats. Så härligt!

    Det blir en elegant, hellång Nixa-klänning som matchas med lååång slöja och spetsbolero. Nöjd!
    Extra bra att de hade den i min storlek, så, jag behöver inte beställa. Så den hänger i Degerfors och väntar på mig.

    Bli lite stressad av att ni kommit så långt, bestämt sånger och grejer...  =P Jag känner att nu kan vi gå vidare och ta tag i annat, jag har iaf en klänning, haha!

  • teddy

    Så härligt arioso! De va så sjukt kul o skönt när man fixat klänningen! :)

  • teddy
    121201 
    minuz Mönsterås 
    Lycklig01, Norrbotten 
    teddy, Skåne :) 
    Jonna1983 (Mellersta Sverige, säger inte mer än så än så länge..)

    121208 
    Vinterfrost, Rosersberg (Norra Stockholm) 

    121212 
    Memsan, Norrköping 
    Pekkiisch4 Oskarshamn 
    Jenny121212 Falkenberg 

    121215 
    sajenthi, Uppsala 

    121222 

    121229 
    Arioso, Värmland

    (har inte skrivit i nåt nytt, ville bara flytta upp den lite!)
  • SkövdeSophie
    teddy skrev 2012-06-09 20:30:43 följande:
    (har inte skrivit i nåt nytt, ville bara flytta upp den lite!)
    Då fyller jag i mig själv

    121201 
    minuz Mönsterås 
    Lycklig01, Norrbotten 
    teddy, Skåne :) 
    Jonna1983 (Mellersta Sverige, säger inte mer än så än så länge..)

    121208 
    Vinterfrost, Rosersberg (Norra Stockholm) 

    121212 
    Memsan, Norrköping 
    Pekkiisch4 Oskarshamn 
    Jenny121212 Falkenberg 
    SkövdeSophie Skövde

    121215 
    sajenthi, Uppsala 

    121222 

    121229 
    Arioso, Värmland
  • SkövdeSophie
    arioso skrev 2012-06-09 17:57:28 följande:
    Hej!

    Jag måste bara skriva: Idag har jag köpt min klänning!!!
    Det var fjärde (!) gången jag var iväg och provade, och idag föll det på plats. Så härligt!

    Det blir en elegant, hellång Nixa-klänning som matchas med lååång slöja och spetsbolero. Nöjd!
    Extra bra att de hade den i min storlek, så, jag behöver inte beställa. Så den hänger i Degerfors och väntar på mig.

    Bli lite stressad av att ni kommit så långt, bestämt sånger och grejer...  =P Jag känner att nu kan vi gå vidare och ta tag i annat, jag har iaf en klänning, haha!
    Underbart!!! Grattis!
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????