• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • lycklig01
    SkövdeSophie skrev 2012-06-06 08:48:50 följande:
    Har inte Duni lite tjockare servetter?

    Finns tyvärr inte i vår färg!


     

  • lycklig01

    Har ni börjat fundera nå på Psalmer i kyrkan? Det är ju lättare då det är sommar för då kan man ju ta sommarspalmerna! någon som vet några fina pslamer? Har så dålig koll då det gäller Bröllop och jag har tyvärr inte hittat några jag vill ha ännu

  • lycklig01

    tack teddy för svaret, jag ska kolla runt lite och lyssna! :) Har i alla fall hittat 2 låtar som jag vill ha i kyrkan, den ena är m2b överens om men den andra har han inte hört för jag hittade den idag och jag fullkomligt älskar den! hoppas han verkligen gillar den!

  • teddy
    lycklig01 skrev 2012-06-08 08:59:28 följande:
    tack teddy för svaret, jag ska kolla runt lite och lyssna! :) Har i alla fall hittat 2 låtar som jag vill ha i kyrkan, den ena är m2b överens om men den andra har han inte hört för jag hittade den idag och jag fullkomligt älskar den! hoppas han verkligen gillar den!
    vilka e de? :)

    förresten är jag så glad för idag har jag fått reda på att maten nu är fixad! :))  de har varti ett stressmoment för mig då vi inte riktigt vet hur vi skulle göra men nu kommer allt lösa sig o svärföräldrarna betalar maten! :)) så ännu en sak på listan man kan checka av för studen! :))
  • lycklig01

    Vi ska ha Kärleksvisan med Sarah dawn finer och lyckorus med Elin sigvardsson! Har pratat med m2b och han tyckte om Lyckorus så nu är de bestämda :) Jag gör dekorationer för fullt och det är så kul att få pyssla, jag älskar det :) Vad ska ni andra göra?

  • teddy

    har också funderat på kärleksvisan :)
    eler ja, vi vi funderar väl fortfarande!
    fast jag tror nog de blir två sånger min mamma har skrivit faktiskt :) 

  • lycklig01
    Pekkiisch4 skrev 2012-06-08 19:58:02 följande:
    haha vi ska ha samma låtar ju, såg inte sarah först ;)

    haha vad roligt :) bra smak ;)


     


     

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????