• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • vinterfrost

    Visste att Peo (som han heter) inte skulle vara där - men de har verksamhet där (scouterna) på måndagar skolveckor. o nu så blir det ju sommarlov. Men förhoppningsvis så ringer han i morgon och så får vi boka in en dag bara för oss.. Men ja lite besviken blir man när man ändå fixat barnvakt för att kunna göra detta utan att hålla koll på en vild 2,5 årring!! Känns som man sitter lite fast här..

  • SkövdeSophie

    Igår tackade vår vigselförrättare ja till att viga oss. Allt faller på plats, life is good!

  • vinterfrost
    lycklig01 skrev 2012-06-04 22:12:56 följande:

    här är vigselringen, alliansring i titan


    våra förlovningsringar i rött och vitguld! ska lämna in dem på putsning längre fram, det kan behövas efter 6år


     


     


    Jättefina!
  • lycklig01
    SkövdeSophie skrev 2012-06-05 19:45:26 följande:
    Igår tackade vår vigselförrättare ja till att viga oss. Allt faller på plats, life is good!

    vad skönt :)


     


     

  • lycklig01

    Hoppas det löser sig så ni får åka och kolla! Vi ska och kolla när m2b får sem, jag har varit i lokalen tidigare men man vill ju endå dit och kolla upp en del saker! :)


    vinterfrost skrev 2012-06-04 22:35:46 följande:
    Visste att Peo (som han heter) inte skulle vara där - men de har verksamhet där (scouterna) på måndagar skolveckor. o nu så blir det ju sommarlov. Men förhoppningsvis så ringer han i morgon och så får vi boka in en dag bara för oss.. Men ja lite besviken blir man när man ändå fixat barnvakt för att kunna göra detta utan att hålla koll på en vild 2,5 årring!! Känns som man sitter lite fast här..
  • Jenny121212

    Idag har jag bokat Discjockey. Känns som att jag har börjat lite i fel ända, men allt som är gjort är ju gjort. Näbbklänningar fixade, tärnklänning fixad, blommor beställda, kyrka bokad, ljusstakar inköpta, servetter köpta, inbjudningskort köpta och fotograf bokad. Nu känns det som att lokal är det viktigaste. Har inte hittat någon som passar än, men den dyker väl upp. Ska kolla vidare.

  • teddy

    Själv har jag köpt massa knoppalakan nu som jag snart ska börja sy på, hehe! Har precis fått sommarlov (!) så nu ska de allt fixas! :)

  • lycklig01

    ang servetter! vad ska ni ha för servetter? vi skulle vilja ha några i lite bättre tjockare kvalitet, lite linne aktiga, men vet inte vart man hittar det! någon som har koll på det?

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????