• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Jonna1983
    teddy skrev 2012-05-22 15:42:08 följande:

    121201
    minuz Mönsterås
    Lycklig01, Norrbotten
    teddy, Skåne :)
    Jonna1983 (Mellersta Sverige, säger inte mer än så än så länge...)


    121208
    Vinterfrost, Rosersberg (Norra Stockholm)

    121212
    Memsan, Norrköping
    Pekkiisch4 Oskarshamn

    121215
    sajenthi, Uppsala

    121222

    121229 


    Vad roligt med en lista! Vi är några stycken iallafall då. Igår fick jag bekräftelsemail från pastorsexpeditionen och jag blev alldels pirrig, tokflinade hela kvällen på jobbet! Nu känns det att det är på riktigt. Sambon är livrädd, men glad han också. Haha. :)

    7 månader kvar. Har redan blivit fast i forumet här på BT, människor är så oerhört kreativa! Jag kommer knycka massor av idéer. Fastnade dessutom på Ebay igår... Hela dagen innan jobbet bara försvann. Ooops!

    Vi har inte berättat något för någon än, det är alltid lika roligt när människor säger "men kan inte ni två gifta er så vi får gå på bröllop", då ler jag lite inombords. Funderar på om man skulle skicka ut ett save the date-kort, när tror ni det passar? Inte för tidigt, jag tänkte att kanske i juli räcker?

    Nästa sak på listan tror jag faktiskt är ringar, har hittat en så fin så jag måste nog ta med mig sambon och prova den i verkligheten så att jag hinner ändra mig. :)

    Kram till er!
    Blivande fru S. 121201.
  • lycklig01
    Jonna1983 skrev 2012-05-22 22:20:59 följande:
    Vad roligt med en lista! Vi är några stycken iallafall då. Igår fick jag bekräftelsemail från pastorsexpeditionen och jag blev alldels pirrig, tokflinade hela kvällen på jobbet! Nu känns det att det är på riktigt. Sambon är livrädd, men glad han också. Haha. :)

    7 månader kvar. Har redan blivit fast i forumet här på BT, människor är så oerhört kreativa! Jag kommer knycka massor av idéer. Fastnade dessutom på Ebay igår... Hela dagen innan jobbet bara försvann. Ooops!

    Vi har inte berättat något för någon än, det är alltid lika roligt när människor säger "men kan inte ni två gifta er så vi får gå på bröllop", då ler jag lite inombords. Funderar på om man skulle skicka ut ett save the date-kort, när tror ni det passar? Inte för tidigt, jag tänkte att kanske i juli räcker?

    Nästa sak på listan tror jag faktiskt är ringar, har hittat en så fin så jag måste nog ta med mig sambon och prova den i verkligheten så att jag hinner ändra mig. :)

    Kram till er!
    Blivande fru S. 121201.
    vi skulle skicka ut inbjudan i slutet på Juli eller augusti, men vi ska skicka ut dem nu i maj! vi har inte skikat save the date-kort för jag vill att alla får en inbjudan direkt! Men många runt oss började prata om vintersemestrar, så vi fick lite panik då det planerades en del i december för en del av gästerna så vi skickar ut dem nu för att vara säkra på att de kan komma och inte planerar in semester just då!
  • Jenny121212

    121201 minuz Mönsterås Lycklig01, Norrbotten teddy, Skåne :) 121208 Vinterfrost, Rosersberg (Norra Stockholm) 121212 Memsan, Norrköping Pekkiisch4 Oskarshamn Jenny121212 Falkenberg 121215 sajenthi, Uppsala 121222 121229 

  • Jenny121212

    Vad gör jag för fel? Varför blir listan så för mig?

  • vinterfrost
    Jenny121212 skrev 2012-05-23 06:48:17 följande:
    Vad gör jag för fel? Varför blir listan så för mig?
    Gör du via telefonen? När jag skriver via telefonen så kan jag inte byta rad.. Allt blir i ett stycke..
  • vinterfrost
    121201
    minuz Mönsterås
    Lycklig01, Norrbotten
    teddy, Skåne :)
    Jonna1983 (Mellersta Sverige, säger inte mer än så än så länge..)

    121208 Vinterfrost, Rosersberg (Norra Stockholm)

    121212
    Memsan, Norrköping
    Pekkiisch4 Oskarshamn
    Jenny121212 Falkenberg

    121215
    sajenthi, Uppsala

    121222

    121229 

    (klipp ut, klistra in och skriv ditt nick o ev ort under rätt datum)
  • vinterfrost

    Ang klänning, har inte provat några klänningar ännu. Kämpar fortfarande med överflödskilona efter barnen. Hittar inte motivationen till och träna hemma och jag kommer inte iväg till gymmet heller av en del orsaker. men jag måste verkligen ta mig i kragen! Maten går iallafall bra.. Äter väl som vanligt men dicker inge läsk o äteeer inge godis o fikar inte lika mkt heller..

  • lycklig01
    vinterfost skrev 2012-05-23 10:48:42 följande:
    Ang klänning, har inte provat några klänningar ännu. Kämpar fortfarande med överflödskilona efter barnen. Hittar inte motivationen till och träna hemma och jag kommer inte iväg till gymmet heller av en del orsaker. men jag måste verkligen ta mig i kragen! Maten går iallafall bra.. Äter väl som vanligt men dicker inge läsk o äteeer inge godis o fikar inte lika mkt heller..

     


    Jag håller också på att gå ner från graviditeten! Är med i viktväktarna, det tycker jag fungerar bra, har gått ner 4 kg på 4 veckor! :) så det är bara att kämpa vidare! Kaninte träna vart som helst pga en sjukdom men jag försöker ta mig ut varje dag och gå lite längre promenader! :) Jag säger lycka till till oss båda :) hoppas vi blir klara fort så vi får prova klänning :)

  • teddy

    Ni som har datum 121201 (som vi!), vilken tid på dagen ska ni ha vigseln?? :)
    Vi har nu spikat 14.00 :) 

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????