• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    EmelieKarlsson skrev 2012-07-23 23:46:38 följande:
    Imorgon är det bara fyra dagar kvar innan det smäller :). Känns som om fjärilarna i magen förökar sig i väldigt takt nu :P
    Ihhhh 4 dagar kvar!!Fjärilrarna har defintivt förökat sej i min mage Skrattande
  • Syllis 2012

    På fredag ska vi fixa i ordning lokalen och duka och dekorera Glad

  • paet
    Jeaneettes skrev 2012-07-24 08:52:37 följande:
    Verkligen, vi har 3 dagar men vi haar ordnat det mesta. så nu tar vi ledigt till torsdag, jag ska ha tjejkväll med vin imorgon, ska bli så underbart mysigt.
    Åh vad mysigt Jag och syrran ska göra naglarna på Torsdag kväll så vi ska också ha en myskväll sedan innan allt arbete är igång i lokalen dagen efter!
    Syllis 2012 skrev 2012-07-24 10:25:24 följande:
    På fredag ska vi fixa i ordning lokalen och duka och dekorera Glad
     Vi med
  • Juli

    Jag har fått en eländig hosta, bara jag inte hostar ihjäl mig i kyrkan =/

    Vi ska skriva ut våra vigselprogram idag, samt jobba lite med musiken. Klänningen ska provas idag, hoppas jag får hämta den på torsdag. Jag hoppas också att ändringarna är bra, annars dör jag..

  • Green

    Nu ringde sambons kollega och sa att dom inte kan komma.
    Hans svärmor skulle opereras akut på torsdag så frun mådde inte så bra. Inget konstigt med det bara att beklaga men......
    Frun sitter på jobbet och skriver glada inlägg på fb?! Så dåligt mådde hon Obestämd

  • Ingride

    Facebook är farligt ibland. Alla inser inte hur många som kan läsa det man skriver där. Ibland är det bra, ibland är det dåligt. 

  • paet

    Blä.. vädret som såg så helt okej ut för ett dygn sedan. Nu ser det mörkt ut

  • Green

    SLUTA TITTA PÅ VÄDERPROGNOSEN!!
    Ni blir bara knäppa Tungan ute

    Jag körde till mina föräldrar och hämtade pojkarna som varit där några dagar. Då kom svärfar (under visst muttrande) svägerskan och hennes man och flyttade tältet.
    Ja, det blev ju inte riktigt som jag ville ha det men bra mycket bättre än som det var innan!

    Svägerskan hade visst tydligen också påpekat att det skulle bli regn.....
    Äger inte folk paraply nuförtiden?
    Vigseln tar ju max fem minuter och risken för att det regnar exakt kl 15.00 är ju inte stor då det inte skulle regna speciellt mycket här.

  • Nudax
    Green skrev 2012-07-24 21:43:43 följande:
    SLUTA TITTA PÅ VÄDERPROGNOSEN!!
    Ni blir bara knäppa Tungan ute

    Jag körde till mina föräldrar och hämtade pojkarna som varit där några dagar. Då kom svärfar (under visst muttrande) svägerskan och hennes man och flyttade tältet.
    Ja, det blev ju inte riktigt som jag ville ha det men bra mycket bättre än som det var innan!

    Svägerskan hade visst tydligen också påpekat att det skulle bli regn.....
    Äger inte folk paraply nuförtiden?
    Vigseln tar ju max fem minuter och risken för att det regnar exakt kl 15.00 är ju inte stor då det inte skulle regna speciellt mycket här.
    Fast för mig spelar vädret stor roll... vår vigsel tar ändå nära 30 min och vi vill ju hemskt gärna göra den under bar himmel istället för inne i partytältet... Sen förhöjer ju fint väder förstås stämningen på dagen. Men får jag bara uppehåll och någorlunda fint mina 30 min så är jag nöjd =P

    Vad skönt att det blev något bättre med tältet nu i vart fall! Vårt kommer på fredag (ett förtetag som kommer och slår upp det) och just den tiden är vi inte på plats. Har märkt ut vart vi vill ha det nu... hoppas inte pappa säger nått annat till dem =P haha
  • Jeaneettes

    Nu börjar det kännas att det är två dagar kvar för oss, kan inte sova på kvällen och vaknar tidigt på morgonen ,detta kommer resultera i jätte fina svarta påsar under ögonen ;) nu ska jag snart iväg på nagelfix sen kommer tjejerna hit.


    Sista natten sovande tillsammans med min älskade imorgon har vi fullrulle hela dagen, sen är det faktiskt våran bröllopsdag ett år sen exakt sen vi förlovade oss.

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?