• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • Hobevi

    åh vad roligt med denna tråd. Jag och min sambo gifter oss den 27:e juli Glad

    Jobbar som bröllopskoordinator  så vill ni ha lite hjälp eller så, så hör av er Skrattande


  • Liini86
    Pagnie skrev 2012-08-13 19:50:30 följande:
    Vi får vårat genom restaurangen vi är i. Får betala 150 kr/pers och då är det öppen bar heeeeela dagen/kvällen.
    Oj! Det var inte en dålig deal!!
  • Liini86
    Hobevi skrev 2012-08-14 17:38:47 följande:
    åh vad roligt med denna tråd. Jag och min sambo gifter oss den 27:e juli Glad

    Jobbar som bröllopskoordinator  så vill ni ha lite hjälp eller så, så hör av er Skrattande
    Var inne och spanade in din blogg... Där hade du många bra tips tycker jag!! Skrattande

    Hur är det nu att planera sitt eget bröllop när du är bröllopskoordinator normalt?
  • Pillan

    Blir Tyskland för oss också. Framför allt är ölen billigare där...

  • Liini86

    Här blir det också Tyskland.. Nu återstår det bara att planera hur mycket man kan behöva köpa... Vi hade tänkt att ha fri bar så det behövs nog en hel del...

  • Louise

    Samma här med fri bar och vi undrar vad det kan gå åt. Vi blir 40, kanske 35 drickande gäster. Hur många blir ni Liini86? Vi kanske beställer från Spanien och får det levererat till dörren. Är någon intresserad hur det går till kan jag dubbelkolla med sambon.

  • Liini86
    Louise skrev 2012-08-21 00:41:12 följande:
    Samma här med fri bar och vi undrar vad det kan gå åt. Vi blir 40, kanske 35 drickande gäster. Hur många blir ni Liini86? Vi kanske beställer från Spanien och får det levererat till dörren. Är någon intresserad hur det går till kan jag dubbelkolla med sambon.
    Kolla gärna med din sambo vad som gäller och vilka ni går igenom!

    Vi kommer att bjuda ca 80 personer och av dessa tror jag att det är 70 som dricker... Hur mycket kommer ni att köpa?
  • CoG

    Det här med ringar.

    Jag har haft flera olika favoriter och ändrat mig gång på gång.
    Nyss beställde jag en ring och visste precis hur jag ville ha det, men då ringde dom upp och sa att den storlek jag beställt inte fanns (trots att den fanns på deras sida).
    Så nu är jag tillbaka på ruta ett, spånar, funderar, tittar och försöker hitta på ngt nytt.
    Med begränsad budget är det svårt men också lite roligt.
    Helst vill jag ha något som blir lite eget, en egen ringkombination och kanske med 3 ringar istället för 2.

    Jag gillar både då det är blankt, borstat, hamrat, oxiderat och då det glittrar.
    Kanske går det att fixa en kombination av lite olika ytor.

    Hur tänker ni andra kring det här med ringar?
    Har många redan köpt sin vigselring?

  • CoG

    Det som är klart här är min klänning.
    Jag har lagt upp bild på den i några andra trådar men tydligen inte här?
    Det blir lite svårt att hålla reda på vad man skrivit vart när det både är en 2013 tråd, en tråd för juli 2013 och sen en tråd för de som gifter sig på samma ort nästa år.

Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!