• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

    (Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • Ingride


    Här är min ring. Den är gjord av min förlovningsring och makens mors förlovnings- och vigselring. 
  • Fröken Z

    Så många fantastiska ringar! Kolla in bloggen "Ringen med stort R" för ännu mer inspiration. :)

  • cornetto


    Mina ringar: förlovningsringen med handgravyr och vigselringen med en rubin.
  • Minuz
    Ingride skrev 2012-08-10 13:00:37 följande:


    Här är min ring. Den är gjord av min förlovningsring och makens mors förlovnings- och vigselring. 
    Denna tyckte jag var kanon fin. Roligt att ha gjort om hennes ringar till din............
  • Babydoll


    Den nedersta guld ringen är min förlovningsring. En hallbergs guld ring, gick in i butiken och valde en ring på 10 min som jag tyckte var fin. Var inte så insatt i ringar då =). Först hade jag inte tänkt ha en till ring till vigsel men ju närmare det kommer så kände jag att jag ville ha ändå. Idag var jag och hämtade den, en halv alliansring från engelbert med 11 st 0,05 princess slipade stenar. Det är den översta ringen. Jag provade massor av ringar men den här fastnade jag för =). Den är mycket finare i verkligheten (glittrar som bara den)
    och väldigt skön att ha på sig. Får lägga undan den nu och vänta till den 29:e september. Då smäller det =).
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012