• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • fruwesterlund
    MariaMagdalena skrev 2012-08-14 10:55:28 följande:
    Den här kombinationen kommer att pryda mitt finger from januari 2013

OH! Det blir jättesnyggt!
  • MariaMagdalena
    fruwesterlund skrev 2012-08-14 15:42:21 följande:
    OH! Det blir jättesnyggt!
    Tack
  • MrsH
    drömmer skrev 2012-08-14 14:27:35 följande:
    Dör lite vad fina de var!! Vilket märke? Pris? Vart är de inköpta?
    Tack de var snällt, ja jag älskar mina ringar:) Dom är gjorda på Jarl Sandin i Göteborg och dom har egen verkstad så jag hade en idé och dom gjorde ringarna:) Engelbert har en liknande ringar men den är inte lika kantig och är lägre än mina.
  • lindaf

Här är min ring som jag har haft på mig ett helt dygn! Den innersta är förlovningsringen och ytterst är vigselringen som är handgjord av guld från min mans farmors gamla ring och guld och diamanter från min mammas gamla ring (hon uppdaterade till en mer modern efter 30 år, de är fortfarande gifta). Jätteroligt att ha guld som gått i arv men samtidigt göra det till vår egen ring. Helnöjd! 
  • Fremm

Här är min drömring och jag har tagit kontakt med en guldsmed som ska göra den... fast inte så många diamanter, fyra på varje sida hade vi tänkt. Älskar den och den är så jag! :)

• Camilla837

Här är mina ringar.

Älskar dom och längtar tills jag får bära vigselringen.

• LitenSandra

Mina ringar, den undre förlovningsring och den övre är vigselringen sedan 11 augusti. Den har 7 diamanter som representerar våra 7 år och 7 månader tillsammans. Är supernöjd och superlycklig!

• Ballerina

Här kommer en bild på mina ringar.

Förlovningsringen är en Smycka Classic ring 4mm bred och 1,6mm hög.
    Solitärringen är en Bellatrix 0,30ct sten från Stjärnringen/Gemma och har en doserad skena men passar så fint ihop med den släta ringen. Älskar den rena klassiska stilen som håller sig från år till år. Valde dem med omsorg med tanke på att de skulle kännas bekväma och spegla min personlighet. Blir varm om hjärtat varje gång jag ser på dem.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012