• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • moonias
    repsara skrev 2012-05-24 19:32:46 följande:
    Vill inte vara negativ eller så, meen för mig tog det som sagt knappt 1 månad, med samma säljare.
    Men hoppas såklart för din skull att det går undan!
    Samma här, väntar fortfarande på en klänning till därifrån som jag beställde för ca 3 veckor sen...
  • car1021

    Jag har beställt dessa hårnålarna. Fick de igår och de var jätte söta. De är 5x15mm stora. Betalade 22 kr totalt för 5 st.

  • LindaochJohn
    repsara skrev 2012-05-24 19:32:46 följande:
    Vill inte vara negativ eller så, meen för mig tog det som sagt knappt 1 månad, med samma säljare.
    Men hoppas såklart för din skull att det går undan!
    Oki... hoppas inte! Förvånad
    Men jag fick mail igår om att den redan hade skickats så då  borde det väl inte ta så lång tid?
  • moonias
    LindaochJohn skrev 2012-05-25 13:46:26 följande:
    Oki... hoppas inte! Förvånad
    Men jag fick mail igår om att den redan hade skickats så då  borde det väl inte ta så lång tid?
    Tyvärr, de brukar skicka direkt men sen tar det eeeevigheter för grejerna att komma till Sverige.  Obestämd Som sagt, beställde ännu en klänning därifrån för ca 3 veckor sen, den skickades direkt men har inte dykt upp än... Men hoppas på det bästa för dig då du har ett datum då du behöver den! Jag har inte bestämt än när jag ska använda min.
  • hjgs
    LindaochJohn skrev 2012-05-25 13:46:26 följande:
    Oki... hoppas inte! Förvånad
    Men jag fick mail igår om att den redan hade skickats så då borde det väl inte ta så lång tid?
    tog två veckor för mig att få klänningen ifrån att mailet kom.
  • lasmulan

    Hej

    Jag letar efter en slöja som är ca 90 cm lång med ett lager och satinkant. Har försökt leta och söka på ebay utan vettigt resultat. Några tips?

  • Minuz

    Vart hittar jag billiga underkjolar till barn? Hon ska ha en lång klänning och behöver ju självklart en underkjol till den.
    Sedan har jag köpt en knälång klänning och till den behöver hon ha en sk pettiskirt i en rolig färg, men vart hittar jag billiga?

  • LindaochJohn
    hjgs skrev 2012-05-25 21:30:16 följande:
    tog två veckor för mig att få klänningen ifrån att mailet kom.
    Oh well, kommer den inte innan den 8e får jag helt enkelt skicka den på posten upp till systrarna så det är ju inte hela världen.. Fast hade ju såklart varit roligare om jag kunde varit där när de provar första gången.. =)
  • annapanna88
    lasmulan skrev 2012-05-26 05:07:13 följande:
    Hej

    Jag letar efter en slöja som är ca 90 cm lång med ett lager och satinkant. Har försökt leta och söka på ebay utan vettigt resultat. Några tips?
    Något liknande denna? http://www.ebay.com/itm/1T-White-Wedding-Bridal-Fingertip-Rattail-Tiara-Veil-/200369183071?pt=US_Veils&hash=item2ea6ef195f

    Tror iaf längden du letar efter kallas fingertip så det kan du ju prova att söka på :)
Svar på tråden EBAY tråden!