• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Imke1977

    Nu är det färdighandlat på ebay till bröllopet iallafall. För nu är det inte ens två veckor kvar så nu hinner jag inge mer   hihi

  • MariaMagdalena
    moonias skrev 2012-05-19 14:59:23 följande:
    Har beställt en ring till m2b, egentligen skulle han behålla förlovningsringen och bara sätta nytt datum men så hittade jag billiga volframringar (tungsten) på ebay och nu precis fick jag mail om att ringen var skickad samt även en bild på själva ringen! Seriöst! Det skulle ta 15-25 arbestdagar för den att nå fram. Blir den bra så kostade den ca 1/10 av vad jag sett liknande ringar i volfram för i Sverige.... Ringen med frakt kostade ungefär lika mycket som endast gravyr av en ring kostar i Sverige.... = Ca 200kr! Uppdaterar när vi fått hem ringen :).

     


    Har du länk?


    Jag har fått hem min ring i titan från säljare på e-bay och den var över förväntan, är helt såld och kan inte låta bli att prova den nu och då Min blivande har till 90% bestämt sig för vilken han ska och så ska jag bestämma mig för vilken vigselring jag vill ha, men det är inte så bara då det dyker upp nya stup i ett

  • drömmer
    Imke1977 skrev 2012-05-21 08:26:07 följande:
    Nu är det färdighandlat på ebay till bröllopet iallafall. För nu är det inte ens två veckor kvar så nu hinner jag inge mer   hihi
    Åh vad spännande! Önskar er all lycka till Imke och hoppas ni får en fantastisk dag Hjärta. Börjar du bli nervös?
  • Imke1977
    drömmer skrev 2012-05-21 10:53:36 följande:
    Åh vad spännande! Önskar er all lycka till Imke och hoppas ni får en fantastisk dag Hjärta. Börjar du bli nervös?
    Supernervös!!! hihi
  • moonias
    MariaMagdalena skrev 2012-05-21 10:48:17 följande:

     


     


     


    Har du länk?


    Jag har fått hem min ring i titan från säljare på e-bay och den var över förväntan, är helt såld och kan inte låta bli att prova den nu och då Min blivande har till 90% bestämt sig för vilken han ska och så ska jag bestämma mig för vilken vigselring jag vill ha, men det är inte så bara då det dyker upp nya stup i ett


    Denna beställde vi: http://www.ebay.com/itm/140720945190?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
  • lycklig01

    hur lång tid brukar det ungefär ta att få saker från UK? har beställt där ifrån och börjar känna att det var ett tag sedan! sista dagen för beräknad leverans är idag och inget paket har dykt upp! jag bor i norrbotten så jag vet inte om det kanske kan ta lite längre tid? förtår att det här är jätte svårt att svara på, men tänkte om ni har några tips, om jag ska vänta eller höra av mig till säljaren?


    varan ska ha skickats dagen efter jag betalade den! vilket är den 11 maj!


     


     

  • annapanna88
    lycklig01: När jag har beställt från UK har det gått relativt snabbt, 1-2 veckor.
    Jag skulle nog skickat iväg ett meddelande till säljaren om jag var du, idag eller imorgon om det inte kommer då, bara för att tala om hur läget är. Så kan ni säkert lösa det på bästa sätt.
    Förmodligen dyker paketet upp snart! Om säljaren har bra referenser brukar de inte krångla till det. Då är det förmodligen posten nånstans på vägen som ställt till det!
  • moonias
    MariaMagdalena skrev 2012-05-22 15:15:47 följande:
    Den där har vi oxå kollat på, jättefin! Vad ska du ha för ringar?
    Jag ska ha en alliansring och en enstensring som ska sättas ihop (så jag inte kan dela på dem), så det ändå ser ut som två ringar men är en, och flyttar min förlovningsring till höger hand. Det var jättesvårt att hitta nån snygg vigselring som passade till förlovningsringen så då fick jag tyväääär byta Oskyldig.
Svar på tråden EBAY tråden!