• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • drömmer

    Usch vad trist. Verkar som tärnklänningen jag beställt fastnat i tullen för idag fick jag hem en poistavi. Står dock inget på den mer än vart jag ska hämta den, men gissar ju att det ska betalas ngt efterom de inte lägger den i brevlådan som de gjort med allt annat :(.

  • hjgs
    drömmer skrev 2012-05-15 17:13:07 följande:
    Usch vad trist. Verkar som tärnklänningen jag beställt fastnat i tullen för idag fick jag hem en poistavi. Står dock inget på den mer än vart jag ska hämta den, men gissar ju att det ska betalas ngt efterom de inte lägger den i brevlådan som de gjort med allt annat :(.

    är det en vanlig vit? har fått avier på massor men ingen tull, tror att det ska stå hur mkt man ska betala men jag är inte helt hundra.. Vet bara att jag hämtade ut med avi idag och ingen tull. hoppas du slipper betala något


     

  • hjgs

    funderar på den här klänningspåsen vad tror ni som verkar ha lite koll?


    har kollat och han skickar till Sverige för 3.71 pund...


    http://www.ebay.com/itm/BREATHABLE-WEDDING-GOWN-DRESS-GARMENT-COVER-BAG-72-XXL?item=360285462788&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8417153636817036864&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8417153636817036864

  • Mrs S 2012
    drömmer skrev 2012-05-15 17:13:07 följande:
    Usch vad trist. Verkar som tärnklänningen jag beställt fastnat i tullen för idag fick jag hem en poistavi. Står dock inget på den mer än vart jag ska hämta den, men gissar ju att det ska betalas ngt efterom de inte lägger den i brevlådan som de gjort med allt annat :(.
    Jag brukar få hämta det mesta med på posten eftersom jag bor i lgh så det är nog bara för stort paket!
  • moonias
    moonias skrev 2012-05-15 17:46:37 följande:
    Den ser kanon ut! Blev också sugen på att beställa en sån nu! :)
    Gjorde slag i saken direkt faktiskt och beställde en i vitt, tittar man på övriga auktioner så finns den för samma pris fast man får med en liten påse i samma färg, praktiskt att t.ex. förvara korsettband eller liknande i :).
  • hjgs
    moonias skrev 2012-05-15 18:06:33 följande:
    Gjorde slag i saken direkt faktiskt och beställde en i vitt, tittar man på övriga auktioner så finns den för samma pris fast man får med en liten påse i samma färg, praktiskt att t.ex. förvara korsettband eller liknande i :).
    Kanon slog till på en jag också, tycker att den borde hinna komma i tid
  • drömmer

    Åh tack. Ska åka ner senare och kolla ! Fast jag har beställt en likadan klänning innan och den kom i brevlådan. Men de kan ju packat i ett annat paket denna gången .

  • drömmer

    Wiii ingen tull !! Ny brevbärare kanske .

    Imorgon ska mina tärnor prova så får ni se bild.

Svar på tråden EBAY tråden!