• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • åsissen

    När jag hade beställt min bröllopsklänning så var det så också men jag fick ett spårnings nummer så jag följde den därigenom och när den kom till Sverige så kollade jag vilket företag som skulle leverera och ringde dem, de kunde säga vilken dag de tänkte leverera den men inte vilken tid så jag var hemma den dagen och väntade :)

  • drömmer

    Kan inte ni som beställt bröllopsklänning via ebay länka till säljaren och visa bild på klänningen ni fick hem? Jag är jättesugen på att beställa, men samtidigt också SÅ rädd att det ska bli fel .

  • nagu

    Är det någon av er som köpt Spanx underkläder eller motsvarande via Ebay?
    Har ni i så fall någon bra säljare att tipsa om?
    Hur fungerade underkläderna? Satt de som de skulle under hela dagen?
    Slimmade de åt som de skulle? etc.

    Tacksam för svar! 


  • FrökenSnartFru
    nagu skrev 2012-05-12 09:25:36 följande:
    Är det någon av er som köpt Spanx underkläder eller motsvarande via Ebay?
    Har ni i så fall någon bra säljare att tipsa om?
    Hur fungerade underkläderna? Satt de som de skulle under hela dagen?
    Slimmade de åt som de skulle? etc.

    Tacksam för svar! 
    Jag har köpt "slimming body shaper ladies pants" av säljaren goods2udirect
    sitter mycket bra på mig som är storlek 40. Det enda "negativa" är att de sitter så tight att det är svårt att rulla ner dem när man ska på toa. Kanske värt att klippa upp en egen lucka om man vill slippa krångla med att behöva ta av dem på den stora dagen.

  • nagu
    FrökenSnartFru skrev 2012-05-12 09:35:15 följande:
    Jag har köpt "slimming body shaper ladies pants" av säljaren goods2udirect
    sitter mycket bra på mig som är storlek 40. Det enda "negativa" är att de sitter så tight att det är svårt att rulla ner dem när man ska på toa. Kanske värt att klippa upp en egen lucka om man vill slippa krångla med att behöva ta av dem på den stora dagen.

     


    Tack, då ska jag kolla där!
  • knyttan

    Jag köpte såpbubblor på Ebay och det var mindre lyckat. Jag har hört innan om folk som har haft problem med att såpbubblorna fryser när de transporteras med flyg men tänkte att det nog skulle fixa sig ändå.
    Beställde från denna säljare: www.ebay.co.uk/itm/310385205903&_trksid=p3984.m1439.l2649
    Fryst hade de nog inte gjort men paketet var inte speciellt väl emballerat och hade fått sig en knäck på ena sidan, dessutom var själva behållarna med såpbubblorna inte helt tättslutande vad det verkar eftersom flera har läckt. Förutom en som är helt ihoptryckt där paketet var skadat kan man använda alla, men de är helt kladdiga av såpa Rynkar på näsan och inte helt fulla. Som tur är så finns det fler i paketet än vad jag behöver så jag kan ta någon förpackning och fylla på de andra med så det  ordnar sig ändå. Men jag måste nog instämma i att det inte är så bra att köpa just såpbubblor på Ebay.

  • drömmer

    Visst var det ngn som beställd barnkostym från Rococlothing på Ebay? Hur var deras storlekar? Vår son kommer vara 3 år och 4 månader och är normalstor. Tror ni 3 år passar då?

  • annelie1981
    drömmer skrev 2012-05-12 10:56:23 följande:
    Visst var det ngn som beställd barnkostym från Rococlothing på Ebay? Hur var deras storlekar? Vår son kommer vara 3 år och 4 månader och är normalstor. Tror ni 3 år passar då?
    Jag köpte kläder därifrån, jag köpte 18-23 månader till min pojk (kommer vara 21månader) och det passade perfekt, förutom att byxorna är väldigt långa. Men det är lätt att fixa. Det är resår i midjan på byxorna, vilket är väldigt bra.
  • queenemma
    annelie1981 skrev 2012-05-12 13:12:15 följande:
    Jag köpte kläder därifrån, jag köpte 18-23 månader till min pojk (kommer vara 21månader) och det passade perfekt, förutom att byxorna är väldigt långa. Men det är lätt att fixa. Det är resår i midjan på byxorna, vilket är väldigt bra.
    Kan du lägga upp länken till den? (vet inte hur man söker efter säljare)
Svar på tråden EBAY tråden!