• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • drömmer
    mjeanettek skrev 2012-04-17 11:45:37 följande:
    Köpte några kula bilar med led lys till barnen. De skall få dessa i den vita posen :) De skall också få ringar, men de har jag inte fått ännu... Airmail och kom  efter ca 2 veckor :)

    www.ebay.com/itm/170637054103?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
    www.ebay.com/itm/170669272022?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_2815wt_1163
    myworld.ebay.com/jewelery_addicts2011/&_trksi...


    Men vilken toppenidé!! Klart dom också ska ha favours, så långt hade jag inte tänkt faktiskt Skäms.
    Vi kommer ha ett barnrum också till dom med tv, filmer, lite spel o ritblock och sådant. Hoppas dock att det inte kommer så mkt barn, men vi kommer inte förbjuda några...Kommer alla blir det dock 50 st, och det finns inte riktigt plats för det
  • Imke1977

    HJÄLP!!!! Hatar paypal så jag blir galen snart!!! Det bara bara strular för mig hela tiden. Har fått lov att skapa nya konton flera ggr pg strul med att lägga till kontokort. Till slut började jag sätta in pengar istället för att slippa strulet. Och det har fungerat bra ända fram till idag.


    Jag har satt in 500 kr. Men när jag försöker betala för ett par converse skor jag handlat så hittar den inte pengarna på paypal!!! Panik! Jag har fått mail från försäljaren som sääger att jag måste betala snarast annars öppnas ett case emot mig. Och jag har försökt maila säljaren men får inget svar. Vad ska jag göra liksom! Jag har ju pengarna där.... Paypal svarar inte på ett jäkla mail jag skickar. Fan fan fan... vad är fel??


     


     


     

  • MariaMagdalena

    har hört flera som sagt att det kan ta evigheter innan pengarna syns tyvärr :( mitt konto strulade oxå massor men på så vis att jag inte kom in alls på det, så hittills har jag betalat med kortet direkt.

  • Imke1977

    Fast jag ser ju pengarna när jag loggar in på paypal. Fast systemet som man betalar via ebay verkar inte se det. Jag fattar ingenting

  • MariaMagdalena

    jaha okej... nä då vet jag inte tyvärr =/ hoppas du får någon ordning på det snart iaf!

  • 123ost
    Imke1977 skrev 2012-04-17 20:39:47 följande:
    Fast jag ser ju pengarna när jag loggar in på paypal. Fast systemet som man betalar via ebay verkar inte se det. Jag fattar ingenting

    Går det inte att ringa paypal?
  • moonias

    Fick hem dessa skor idag: 
     



    Jättefina och perfekt storlek! Tog storlek UK4 US6, har svensk storlek 37 i vanliga fall. Sköna att ha på sig men hööööööga, får leta efter ett par skor att byta till för jag lär inte stå ut i dem hela dagen :S.
    Sen fick jag även hem två halsband från Pilgrim, väntar på ett tredje och sen ska jag se vilket det blir, gillar Pilgrim skarpt så jag tycker att det skulle vara kul att även ha smycken därifrån :). 

  • hjgs

    jättefina älskar iron fist skor, dom jag ville ha försvann


    har du nån länk till säljaren?


    moonias skrev 2012-04-18 18:33:02 följande:
    Fick hem dessa skor idag:


    Jättefina och perfekt storlek! Tog storlek UK4 US6, har svensk storlek 37 i vanliga fall. Sköna att ha på sig men hööööööga, får leta efter ett par skor att byta till för jag lär inte stå ut i dem hela dagen :S.
    Sen fick jag även hem två halsband från Pilgrim, väntar på ett tredje och sen ska jag se vilket det blir, gillar Pilgrim skarpt så jag tycker att det skulle vara kul att även ha smycken därifrån :).


Svar på tråden EBAY tråden!