• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • 123ost
    drömmer skrev 2012-04-16 21:37:56 följande:
    Vi gifter oss nästa vår o jag har köpt tårtutstickare, slipsar till marskalker och brudnäbbar, näbbklänningar, 1 (av 4) tärnklänningar, I Do - märken att sätta under skorna (something blue), organzapåsar (till kommande såpbubblor och ris) och rosblad. Det är nog allt, tror jag .Finns ju massor att handla! Kommer köpa resterande tärnklänningar snart, köpte 1 bara för att få se kvalitén och för att tärnorna skulle få testa och så ska jag köpa väst o kravatt till sambon, och kostym,väst o kravatt till lillkillen samt en näbbklänning till då min dotter ska få ha en annan på kvällen. Den hon ska ha i kyrkan är vit, och jag vet att den inte kommer vara vit så länge om de ska vara ute o leka .

    Du har hunnit med mycket du! hehe :) Kläder har jag också tänkt beställa, men tar det lite senare då jag inte har en aning om vad sonen kommer ha för storlek (han är 1 nu så), både jag och sambon planerar att gå ner i vikt så då vågar jag inte köpa något än :)
  • drömmer
    123ost skrev 2012-04-16 22:00:44 följande:
    Du har hunnit med mycket du! hehe :) Kläder har jag också tänkt beställa, men tar det lite senare då jag inte har en aning om vad sonen kommer ha för storlek (han är 1 nu så), både jag och sambon planerar att gå ner i vikt så då vågar jag inte köpa något än :)
    Hehe ja jag vågar inte köpa till sonen jag heller än. han är 2 och har 98/104 nu men bör ju liksom ha den storleken om 1 år också.... Till min dotter som då är 5 har jag köpt 110/116. Hon är en liten skrutt och det kommer passa kanon på henne. Svårare med pojkar med byxor tycker jag .
  • LaKatiiX
    ungbrud skrev 2012-03-10 01:10:41 följande:
    Funderar på dessa som tärnklänningar, vad tyckes?


    Beställde du denna till slut? Var dom fina? Är lite sugen på en annan modell dom har!
  • MariaMagdalena
    Mrs S 2012 skrev 2012-04-16 19:03:26 följande:
    Hm.. testar igen www.ebay.co.uk/itm/140568727532?ssPageName=ST...

    testa annars att söka på 7MM FLAT SATIN / MATTE SOLID TITANIUM WEDDING BAND RING


    Säljaren jamjojewellery
    Nu gick det bättre då jag provade från datorn Ser jättefin ut! Vill gärna ha en liknande till killen men en blank då mina ringar kommer vara det Vad kommer du ha för ring?
  • repsara

    När vi pratar ringar... =)

    Jag är sugen på att köpa min(a) ringar på ebay, någon som har erfarenhet av att köpa diamatringar där?
    Kollar runt och ser ju hur många som helst som jag tycker är prisvärda!

  • Mrs S 2012
    MariaMagdalena skrev 2012-04-17 05:45:44 följande:
    Nu gick det bättre då jag provade från datorn Ser jättefin ut! Vill gärna ha en liknande till killen men en blank då mina ringar kommer vara det Vad kommer du ha för ring?
    Jag har en palladiumring i samma modell, men den är från en lokal guldsmed. Kommer även beställa min vigselring därifrån. Så mina ringar beställs inte från eBay. Vi hade lite gammalt guld att lämna in.
  • Emmma

    Jag fick igår hem min väska jag beställde från Hong Kong för ca 105 kr
    Är supernöjd och tog bara två veckor för mig att få den


  • Jane
    Emmma skrev 2012-04-17 07:08:51 följande:
    Jag fick igår hem min väska jag beställde från Hong Kong för ca 105 kr
    Är supernöjd och tog bara två veckor för mig att få den


    Jättefiin! jag letar också efter väska och skor, fast jag är ute efter nån väska som inte är hård. Vilken säljare köpte du ifrån? Hade han flera fina väskor?
  • Emmma
    Jane skrev 2012-04-17 09:33:41 följande:
    Jättefiin! jag letar också efter väska och skor, fast jag är ute efter nån väska som inte är hård. Vilken säljare köpte du ifrån? Hade han flera fina väskor?
    Vet inte om de hade några fler väskor men säljaren heter iaf sasa64642008
  • mjeanettek

    Köpte några kula bilar med led lys till barnen. De skall få dessa i den vita posen :) De skall också få ringar, men de har jag inte fått ännu... Airmail och kom  efter ca 2 veckor :)

    http://www.ebay.com/itm/170637054103?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
    http://www.ebay.com/itm/170669272022?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_2815wt_1163
    http://myworld.ebay.com/jewelery_addicts2011/&_trksid=p3984.m1439.l2754


Svar på tråden EBAY tråden!