• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • satinsilk

    Jippii!! Fick ett mail om att min brudklänning är påväg! *Pirrar i hela kroppen*



     
  • Spolan

    Hej,

    Ät det någon som har beställr bröllopsskor  samt plaveringskort från ebay? Är ni nöjda i så fall?

  • car1021

    Jag har beställt bröllopsskor och de var jätte bra. Det ligger nog en bild någonstans här i tråden. Jag betalade bara 170 kr inkl frakt. Sedan såg jag de i en bröllopstidning och de kostar 700 kr här i Sverige!

  • Spolan

    Oki, va bra! Beställde du från USA eller UK? svårt och veta om de är stora eller små i storleken... Finns ju väldigt fina skor att beställa =))
     

  • car1021

    Jag beställde från UK. Beställde min strlk och de var perfekta. Såhär ser de ut:


  • nagu
    car1021 skrev 2012-03-13 10:07:47 följande:
    Jag har beställt bröllopsskor och de var jätte bra. Det ligger nog en bild någonstans här i tråden. Jag betalade bara 170 kr inkl frakt. Sedan såg jag de i en bröllopstidning och de kostar 700 kr här i Sverige!
    Har inte beställt bröllopsskor, men andra skor tidigare som varit kanon!
    Och som ca1021 skriver kan man göra riktiga fynd på grejer som även finns hemma. 
  • Protexblue


    Fick hem den här idag och jäklar vad imponerad jag var.. Trodde de skulle ta minst en vecka till innan jag fick den plus att kvaliten var kanon. Dock eftersom jag är så jävla klantig så beställde jag hem fel storlek till min blivande, fråga inte hur jag lyckades med de.. ;P Tänkte beställa en XS men lyckades beställa en M.
    Så nu tänkte jag bara slänga ut att om de är någon som är intresserad så är den till salu, köpte den för ca 240 kr inkl frakt. Säljer den för 100 kr + frakt.  =)
  • sabz
    drömmer skrev 2012-03-11 22:40:25 följande:
    Åhh kan du inte länka till säljaren? Det är precis den klänningen jag är ute efter, men har hittat så många olika säljare så det hade vart bra med ngn som jag vet fler är nöjda med .
    Jag ahr beställt den klänningen fast på toodresses istället för ebay eftersom att mitt paypalkonto och ebay inte funkar :( Kan höra av mig sen när jag får den och tala om hur den är :)
  • drömmer
    sabz skrev 2012-03-13 15:04:29 följande:
    Jag ahr beställt den klänningen fast på toodresses istället för ebay eftersom att mitt paypalkonto och ebay inte funkar :( Kan höra av mig sen när jag får den och tala om hur den är :)
    Åh ja jättegärna!! Vad kostade den på toodresses?
  • angelapa
    Minuz skrev 2012-03-10 10:54:04 följande:
    vad fick du ge för dem?

    Jag beställde ett "prov" och betalade runt 40-50kr men beställer man många så kostar de nog inte mkt mer än 20-30kr/inkl. frakt.
Svar på tråden EBAY tråden!