• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Kitty85

    Har hittills bara gjort ett inköp på ebay.se Mjukstartade med ett par örhängen som jag nu väntar på att få hem. Undrar om det är någon som vill dela med sig av sök orden som ni skriver in när ni ska söka på något. Själv skriver jag in wedding o får upp samma saker hela tiden, folk fyndar en massa fint men jag vet inte vad ska jag söka på för att hitta det. Tack på förhand=)

  • ungbrud
    Pagnie skrev 2012-03-10 10:09:56 följande:
    Dom är jättefina. Jag funderar också på dom. Måste bara övertala mina tärnor till att ha hellånga. haha
    Mina ville bara ha långa :D så det blev enkelt och jag ska ha blått tema, (började med ljusblått, men ska nu även lägga in lite mörkt så denna klänning blir nog bra. 350:- med frakt så även om den är ful så gör det inget.
  • Protexblue

    Operfekt: Vilka underbara skor, har svart, mörklila och silver som tema färger och är ute efter något liknande. Vill hitta några som inte är för höga, orkar inte springa runt i 10 cm en hel jäkla kväll :)

  • Pagnie
    ungbrud skrev 2012-03-10 18:35:58 följande:
    Mina ville bara ha långa :D så det blev enkelt och jag ska ha blått tema, (började med ljusblått, men ska nu även lägga in lite mörkt så denna klänning blir nog bra. 350:- med frakt så även om den är ful så gör det inget.
    Låter bra. Jag ska försöka övertala mina för det ser faktiskt lite finare ut om dom har långa. Men då syns dock inte de snygga skorna jag hittat som jag ska köpa åt mina tärnor. Så det är svårt det där. Man kanske kan hitta några fina till sommaren som är lite kortare.
  • Imke1977
    ungbrud skrev 2012-03-10 01:10:41 följande:
    Funderar på dessa som tärnklänningar, vad tyckes?


    Verkligen skitsnygg! Vart har du hittat den och vad kostar den? Fanns den i andra färger?
  • ungbrud

    Ska ha godis buffe, tyckte dessa var fina :D dessa kommer jag nog att köpa!


  • Protexblue
    moonias skrev 2012-03-09 20:59:12 följande:
    Inköpt på ebay än så länge:
    Tyll att göra servettrings-bollar av
    200 små tyll/pärlblommor till inbjudningar/program mm
    3 olika snören/band till inbjudningskort (fick en i fel färg först o mailade säljaren, väntar på rätt färg nu...)
    50 lila rispåsar med silvriga fjärilar, superfina! 
    Samt bildskärm till GoPro kamera (sambons leksak)

    Väntar på:
    Manchettknappar  till brudgum, marskalk samt min far, armband till tärnor, fickplunta, tårtställning, strumpeband och muffinsformar. Har beställt alla dessa saker igår och idag :P.

    Har varit mycket nöjd med allt jag fått hem hittills! 
    Vad var de för tyll du köpte? är ute efter tyll att knyta runt servetterna.. Har du fått hem det?
  • moonias
    Protexblue skrev 2012-03-11 09:46:30 följande:
    Vad var de för tyll du köpte? är ute efter tyll att knyta runt servetterna.. Har du fått hem det?
    Jag köpte det här: http://www.ebay.co.uk/itm/290463597943?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648#ht_3862wt_905

    Fick hem det i fredags, 2 rullar limegrönt. Det är mycket mjukare och mindre hål än tyllet jag hittat i tygaffärer. Tycker bättre om detta än det andra jag köpt i affär. Men det beror ju på vad man ska använda det till, jag gör små tyllbollar att göra servettringar av och då passar detta perfekt, ska man göra något med lite mer stadga så är det kanske lite för sladdrigt.
Svar på tråden EBAY tråden!