• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • moonias

    Inköpt på ebay än så länge:
    Tyll att göra servettrings-bollar av
    200 små tyll/pärlblommor till inbjudningar/program mm
    3 olika snören/band till inbjudningskort (fick en i fel färg först o mailade säljaren, väntar på rätt färg nu...)
    50 lila rispåsar med silvriga fjärilar, superfina! 
    Samt bildskärm till GoPro kamera (sambons leksak)

    Väntar på:
    Manchettknappar  till brudgum, marskalk samt min far, armband till tärnor, fickplunta, tårtställning, strumpeband och muffinsformar. Har beställt alla dessa saker igår och idag :P.

    Har varit mycket nöjd med allt jag fått hem hittills! 

  • arioso

    Alla ni fantastiska, vana EBAY-rävar, jag har frågor till er!

    Jag (alltså vi, men ja, ni fattar) letar efter ett verktyg att ta ut ty 4-5cm höga &-tecken i papper till inbjudningskort o. dyl.

    Har någon av er råkat snubbla på ett sånt verktyg? Eller vet ni hur/på vad man kan söka? Har fått för mig att tecknet heter ampersand, finns det fler namn på det på engelska? Och själva verktyget, är det en "punch" jag är ute efter, eller vad heter det?

    Tror det kan bli rackarns snyggt, så är tacksam för all hjälp!
    tusen frågor.... förlåt

  • Jane
    ungbrud skrev 2012-03-10 01:10:41 följande:
    Funderar på dessa som tärnklänningar, vad tyckes?


    snygga! Jag har också tänkt på dem, men mitt tema är svart, rött och vitt. Sånna färger fanns klänningen inte i.
  • angelapa

    Hej igår kom det ett stolsöverdrag från Indien som jag köpte på prov. Kvalitén var ok, ganska tunt tyg. Så nu vet ni det. :)

  • Pagnie
    ungbrud skrev 2012-03-10 01:10:41 följande:
    Funderar på dessa som tärnklänningar, vad tyckes?


    Dom är jättefina. Jag funderar också på dom. Måste bara övertala mina tärnor till att ha hellånga. haha
  • Minuz
    angelapa skrev 2012-03-10 07:31:08 följande:
    Hej igår kom det ett stolsöverdrag från Indien som jag köpte på prov. Kvalitén var ok, ganska tunt tyg. Så nu vet ni det. :)
    vad fick du ge för dem?
  • Ponduss

    Nu har jag gjort mitt allra första köp på ebay, började lite lätt med organza påsar =)


     


    Men som vissa säger at de hade problem med paypal, det hade inte jag. Jag uppfattade det som att man bara skulle verifiera kortet om man ville ha en ännu säkrare betalning. Jag kopplade mitt kort till paypal och nu när jag köpte mina påsar så drogs det direkt från mitt konto. Fast vad vet jag, jag kanske har gjort nåt konstigt ändå haha, men det verkade ju funka iaf =)

  • operfekt

    Jag har shoppat loss på ebay till bröllopet. Igår fick jag hem 75 organza-stolsband för 320 kr :) Har även köpt smycken, skor, placeringslappar och såpbubblor.. Men mer lär det bli :)

  • Protexblue
    operfekt skrev 2012-03-10 17:40:48 följande:
    Jag har shoppat loss på ebay till bröllopet. Igår fick jag hem 75 organza-stolsband för 320 kr :) Har även köpt smycken, skor, placeringslappar och såpbubblor.. Men mer lär det bli :)
    Vad har du köpt för skor? Väldigt intresserad.. =)
Svar på tråden EBAY tråden!