• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Protexblue
    hjgs skrev 2012-03-05 18:55:22 följande:

    väntar nu hem 42 inköp :-P


     


    köper det mesta på fast pris men en del på auktion men är oftast för otålig.


    42 inköp jisses de var mycket!
    Tyckte jag beställde hem mycket när jag tog hem 3 saker på en dag.. =)
  • hjgs

    fina Beror nog på hur van du är att gå i klack och hur dina fötter trivs i den typen skor.


    ungbrud skrev 2012-03-05 20:08:41 följande:
    funderar på att beställa dessa från ebay, tror ni att de är för höga?


  • ungbrud
    hjgs skrev 2012-03-05 20:28:25 följande:
    fina Beror nog på hur van du är att gå i klack och hur dina fötter trivs i den typen skor.
    Är rätt så van , men planerar att byta till låga senare på kvällen. 
    Har någon efrarenhet av skor på ebay?

    nu hitta jag ett till par! 
  • frökenkröger

    YES! Vilken bra tråd! Men jag har aldrig handlat på ebay, hur börjar man? Jag har öppnat ett konto och förde över 100kr igår, ¨bara för att kolla så det funkade. Men det har inte registrerats än.

    Om jag nu hittar något intressant, hur funkar det då? Trycker jag bara på köp knappen, och summan dras automatiskt från kontot?  Läser att vissa har det kopplat direkt till bank kortet, är detta kankse lättare?

    Jag har endast varit inne på ebay.se, skulle ni hellre rekomendera ebay.com??

    Känner mig lite vilsen i det stora ebay träsket.....

  • drömmer
    frökenkröger skrev 2012-03-05 21:59:50 följande:

    YES! Vilken bra tråd! Men jag har aldrig handlat på ebay, hur börjar man? Jag har öppnat ett konto och förde över 100kr igår, ¨bara för att kolla så det funkade. Men det har inte registrerats än.

    Om jag nu hittar något intressant, hur funkar det då? Trycker jag bara på köp knappen, och summan dras automatiskt från kontot? Läser att vissa har det kopplat direkt till bank kortet, är detta kankse lättare?

    Jag har endast varit inne på ebay.se, skulle ni hellre rekomendera ebay.com

    Känner mig lite vilsen i det stora ebay träsket.....


    Jag handlar bara på ebay.se Känns tryggt att direkt få se det svenska priset ;-D. Allt jag hittat på ebay.com har jag hittat på ebay.se, ibland får jag bara ta bort ngt ord när jag söker på en specifik vara....
    Det är samma priser också, men på ebay.se finns inga auktioner om man vill handla på det. Jag har hittills bara haft fast pris.

    Ja du trycker på köp, och sen kommer det visas vad du ska göra. Jätteenkelt . Jag har mitt kort kopplat. Jättesmidigt!


     

  • Viccan
    ungbrud skrev 2012-03-06 01:13:02 följande:


    Klickade hem dessa precis :D:D
    Oj vilket fint armband.
    Jag vill också veta var du hittade dessa?
  • hjgs
    Protexblue skrev 2012-03-05 20:27:46 följande:
    42 inköp jisses de var mycket!
    Tyckte jag beställde hem mycket när jag tog hem 3 saker på en dag.. =)
    haha det är mycket små prylar
Svar på tråden EBAY tråden!