• Tokig

    Oktober 2012

    Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

    Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

  • Svar på tråden Oktober 2012
  • erikojohanna

    Tokig: Det låter väldigt klokt, ett bra beslut! Du lär ju märka om du inte klarar av att väta, och när bröllopet är över kanske du inte ens behöver börja kuren :)

    Nu har vi handlat drickabackar osv.  

  • Tokig

    Sista pysslet... våra små kuber. Kommer finnas på borden. Lite informaton + en bild från kvällen då vi träffades ("nyförälskade") och en bild från förlovningen ("nyförlovade").



    Innan de är ihopvikta:



     



    Nu ska vi packa ihop oss och åka iväg.


    Ta hand om er <3


     

  • caruba

    Åh va fin Tokig. Nu har vi precis plockat en massa vildvinsblad till borden imorgon. Hoppas att dom håller sig fina.

  • caruba

    Har nu varit och testar smink och köpt smink på makeupstore.. Inte särskilt imponerad. Men jag hoppas att sminken är bra. Köpte fondation, puder, rouge och eyeliner... Där gick tusen kr.. *gylp* Fick också plockat mina ögonbryn.. Är riktigt dålig på det..

    Fick även köpt lite cider till morgondagen för att smuta på när vi ska förbereda oss... Fick visa leg där så lite yngre ser man uppenbarligen ut i sminkningen därifrån. ;0)

    Packar nu det sista, vi skulle inte ha så mycket med oss... *suck* Två ikeakassar, en stor plastpåse, våra väskor och så inte förglömma klä'derna.. Tur att vi blir hämtade...

  • Tokig

    M2B glömde sin jacka hemma med plånbok (körkort) tror du inte att det är poliskontroll då? Men polisen var snäll, gav oss en "bröllopspresent" sa han :) Så vi slapp inleda helgen med böter.

  • lillama

    Vad har ni för sånger i festhäftet? eller snapsvisor oxå för den delen?

  • caruba

    Vilken tur Tokig. Lilama, jag kan maila dig vårt sånghäfte på måndag. Påminn mig.

  • lillama
    caruba skrev 2012-10-05 14:03:03 följande:
    Vilken tur Tokig. Lilama, jag kan maila dig vårt sånghäfte på måndag. Påminn mig.
    åå de gör ja : )
Svar på tråden Oktober 2012