• Tokig

    Oktober 2012

    Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

    Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

  • Svar på tråden Oktober 2012
  • caruba

    lycka till pyttsan. Själv lyckades jag deleta Spotify listan. Jag har en del jobb framför mig. Varför downloade jag inte den?

  • KochM

    I morse 8.15 fick m2b en sms biljett från SJ till Mariestad 9.50 strax efter kom ett sms med instruktioner om vad som skulle packas ner. Visste att det skulle bli idag, men inte så mycket mer. Så vi fick gå upp och göra oss i ordning och packa. Skjutsade honom till tåget och mötte sedan två av mina bröder och två kompisar som smög runt och försökte fota i smyg. De skulle sedan åka efter i bil. Hoppas han får en lika bra dag som jag hade. Tror han kan få råka ut för flera pinsamheter än vad jag fick som bara hade en massa mys, men det fixar han! ;)

  • caruba

    Låter jättekul KochM. =0)

    Och tack vara Bröllopstorget (och kanske Tokig) så fick jag tillbaka spotifylistan.
    Hade ju delat med mig den på en av Tokigs trådar. *puh*

    Här är den igen bröllop ...

    *Puh*

  • Daludd

    Lycka till Pyttsan, ser så fram mot en berättelse och någon bild! :)

  • caruba

    Köpte dessa löv igår på Village.
    Dom kommer att passa bra som dekerationer på borden. =0)


  • MrsButterfly

    Åh vad fina!!!


    caruba skrev 2012-09-30 09:50:04 följande:
    Köpte dessa löv igår på Village.
    Dom kommer att passa bra som dekerationer på borden. =0)


  • lillama

    20dagar kvar för oss och jag börjar bli nervös..

    Jag har precis fått reda på att jag går och bär på en sjukdom, en cysta i ryggmärgen som inte går att bota. Vet inte så mycke mer än att jag inte får lyfta mer än 5kg, att jag inte får träna osv..

    Fick veta den i måndags och då blev jag rädd för att sambon inte skulle vilja gifta sig me mig längre. Fick veta att jag kan bli förlamad.

    På torsdag ska vi in och prova kläderna. Hoppas att dom hinner, e skit rädd att dom inte ska hinna sy upp den en gång till. Dom har en syning kvar att göra..

    Jag måste beställa rosblad men vart gör man de? Någon som vet?

    Jag, sambon och min mamma måste även kolla in bygdegården denna vecka för att se hur vi ska duka..

    Stora sonens (min son, sambons plast barn) papper har blivit inskickade om att även han får byta efternamn. Ååå va glad jag blev att han fick byta annars vet ja inte hur vi hade gjort.. Jag hade typ fått ha dubbelt efternamn..

    Imon ska ja till tandläkaren och ååå va skönt de ska bli, börjar få riktigt ont av en tand :(

    Just de, i helgen frågade vi om minsta sonens gudfar ville vara bestman, han sa JA : )
    Nu e de bara min bror kvar att fråga..
    Även min far går med på att lämna över mig till gubben : ) Måste ha hjälp me barnen, uppför gången fall att någon av dom vägrar att gå bredvid mig utan vill bli buren.. Då får morfar agera bärhjälp : )

  • caruba

    Lillama. gud så hemskt. kan nog inte ens ana. Men prata med din blivande så att ni får det ur världen innan. Sedan löser sig nog resten med bröllopet av sig själv.

  • Tokig
    lillama skrev 2012-09-30 22:11:06 följande:
    20dagar kvar för oss och jag börjar bli nervös..

    Jag har precis fått reda på att jag går och bär på en sjukdom, en cysta i ryggmärgen som inte går att bota. Vet inte så mycke mer än att jag inte får lyfta mer än 5kg, att jag inte får träna osv..
    Men fy vad hemskt... styrkekramar till dig!
Svar på tråden Oktober 2012