• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Olmo

    Hej,

    jag har funderat en hel del angående placeringskort och gästpresenter.
    Jag kommer gifta mig i tyskland där det är brukligt att gästerna får en liten presen med sig, som ett minne.

    Resultatet kommer nog att bli att vi gravererar in namnen i dricksglasen som gästerna sedan får ta med sig.

    bilder kommer när vi har gjort vårt första lyckade försök

  • Emmma

    Gjort ett eget tårtfat av loppisfynd. För 26 kr fick jag det här.



    Lite dålig bild och här har inte limmet torkat helt.


     


     

  • LillaC


    Såhär ser våra bordsdekorationer ut. Vi har silver och vitt med inslag av guld som tema
  • hjgs
    LillaC skrev 2012-05-17 13:13:11 följande:


    Såhär ser våra bordsdekorationer ut. Vi har silver och vitt med inslag av guld som tema

    superfina


     

  • Dazzle

    Monstertjej> Jag har oxå tänkt använda mig mycket av rot/grentrassel. HAr tänkt hjärtformad bröllopsbuktett med det i botten och grönt/vitt/guld i buketten. =).


    Fina saker du gjort.

  • LillaC

    Tack thessan! Jag använde den här beskrivningen: http://www.wedshare.com/blog/2010/03/09/do-it-yourself-wedding-project-crepe-paper-rose-pomanders-tutorial-3572.html Har för mig att jag hittade den här på BT i någon av pysseltrådarna, kanske denna? Fast jag fyllde inte hela bollen utan lite drygt halva. Har stuckit en tandpetare under bollen och fäst den i oasis som ligger i krukan. Ganska enkelt att göra men kräver en del tid och tålamod...

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)