• drumelz

    Fler som gifter sig i maj 2012?

    Jag gifter mig den 19 maj 2012 i Östra Karups kyrka, strax utanför Båstad. Har precis kommit igång med planeringen och undrar hur det går för andra majbrudar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 20:44
    FruJ83 5 maj, Värmland
    Guffi, 5 maj, Växjö
    Zandi, 5 maj, Göteborg
    Tinzi 12 Maj Rävlanda
    Khiraliii 12 maj
    Egalia, 12 maj, Stockholm
    DollyP 19 Maj, Nybro
    Watermelon 19 maj
    Drumelz 19 maj, Båstad
    Emilie o Jonas 19 maj, Enköping
    Havsglimt 19 maj, Österlen
    Mcony 26 maj Göteborg
    Jazzily 26 maj Bromma

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-06 15:52
    Jonke 12 maj
    Karin Vackmyr 5 maj, Jönköping

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-12 19:11
    specccial 5 maj utanför Jönköping
    smultron 74 7 maj Las Vegas
    070831 12 maj
    MrsSilfverblad2b 12 maj Särö
    Lena Sander 12 maj
    Lilla smulan 19 maj utanför Eslöv
    Sessan67 25 maj Sigtuna
    Fästmö 26 maj utanför Linköping
    JochH2012 26 maj
    kaju 26 maj
    Anneli256 26 maj Kropps Kyrka, Helsingborg

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-22 19:57
    Hemajo13 5 maj
    Sofie e 19 maj Utanför Hudviksvall
    Minitoker 19 maj
    IhjärtaJ 19 maj
    Strawberry 19 maj Kungsängen
    Juliaalexandra 26 maj
    Endlesslove85 26 maj Mariefred
    Syrinx 26 maj utanför Vadstena

  • Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?
  • Dolly P
    Guffi skrev 2012-01-14 09:28:28 följande:
    Då fungerar det säkert alldeles utmärkt! :)

    Hiihi, nu börjar det kännas mer och mer verkligt tycker jag. Innan har det mest känts som att jag planerar nåt som jag inte riktigt vet vad det innebär.. Men nu, med namnbyten, hindersprövning, klänningen å ringen finns här hemma, bordsplaceringslappar överallt, anteckningar överallt... Ja, det är nog verklighet ändå ;)
    Ja det är inte förens nu det verkligen känns som man ska gifta sig. Skrattande
  • drumelz

    Jag håller med om det. Att det börjar bli verkligt. Och varje gång jag tänker på det så blir jag lite nervös och förväntasfull. Tänk när dom kommer och kidnappar oss till möhippan :)

  • drumelz

    Nu tjejer behöver jag hjälp med en annan sak. Ska ha födelsedagsparty nästa helg och temat är James Bond. Hur får jag ihop det hela? Med mat och kläder och sånt?

  • endlesslove85

    Gud vad man planerar o drömmer. Håller på att planera hela tiden tycker jag. Få se nu Klänning: klart Tärnornas klänningar: klart Maten:klart Blommorna:klart Inbjudningskort:klart Lokal:klart Tårtan:klart Ja en liten bit har jag ju kommit tycker jag. Blir nervös bara jag tänker på hur kort tid det är kvar.

  • LillaÄlvan

    Nu när inbjudningskorten börjar bli klara börjar (eller fortsätter...) man fundera på festprogrammet... Hur ska ni andra tillverka det? Vi tänkte göra det i Word och skriva ut det så det blir ett häfte i halvt A4-format (vad nu det heter...) Vet ni om det finns någon mall man kan använda för detta?

  • Tinzi
    endlesslove85 skrev 2012-01-15 16:28:22 följande:
    Gud vad man planerar o drömmer. Håller på att planera hela tiden tycker jag. Få se nu Klänning: klart Tärnornas klänningar: klart Maten:klart Blommorna:klart Inbjudningskort:klart Lokal:klart Tårtan:klart Ja en liten bit har jag ju kommit tycker jag. Blir nervös bara jag tänker på hur kort tid det är kvar.
    åh samma här! SÅ mkt gör man men så mkt kvar!!! gah!
  • endlesslove85

    Ja jag tycker inte att jag gör något annat än att planera o planera o boka, men ändå så mycket kvar att göra. Men så är det väl. Det är en stor dag o man vill ju att den ska vara perfekt. En oförglömlig dag

  • Maseralda

    Usch, har kört fast med inbjudningarna... Måste verkligen få det klart. Annars sitter jag och småsurfar efter roliga cake toppers och fina skor utan klack Glad

  • Maseralda

    Fick ett mms idag av min floriststudentkompis. Dom hade haft bröllopstema idag i skolan och hon hade gjort en testbukett till mig. Skitsnyggt tycker jag att det blev Glad


  • Tinzi
    Maseralda skrev 2012-01-18 16:33:58 följande:
    Fick ett mms idag av min floriststudentkompis. Dom hade haft bröllopstema idag i skolan och hon hade gjort en testbukett till mig. Skitsnyggt tycker jag att det blev Glad


    ¨Verkligen!!!
Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?