• drumelz

    Fler som gifter sig i maj 2012?

    Jag gifter mig den 19 maj 2012 i Östra Karups kyrka, strax utanför Båstad. Har precis kommit igång med planeringen och undrar hur det går för andra majbrudar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 20:44
    FruJ83 5 maj, Värmland
    Guffi, 5 maj, Växjö
    Zandi, 5 maj, Göteborg
    Tinzi 12 Maj Rävlanda
    Khiraliii 12 maj
    Egalia, 12 maj, Stockholm
    DollyP 19 Maj, Nybro
    Watermelon 19 maj
    Drumelz 19 maj, Båstad
    Emilie o Jonas 19 maj, Enköping
    Havsglimt 19 maj, Österlen
    Mcony 26 maj Göteborg
    Jazzily 26 maj Bromma

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-06 15:52
    Jonke 12 maj
    Karin Vackmyr 5 maj, Jönköping

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-12 19:11
    specccial 5 maj utanför Jönköping
    smultron 74 7 maj Las Vegas
    070831 12 maj
    MrsSilfverblad2b 12 maj Särö
    Lena Sander 12 maj
    Lilla smulan 19 maj utanför Eslöv
    Sessan67 25 maj Sigtuna
    Fästmö 26 maj utanför Linköping
    JochH2012 26 maj
    kaju 26 maj
    Anneli256 26 maj Kropps Kyrka, Helsingborg

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-22 19:57
    Hemajo13 5 maj
    Sofie e 19 maj Utanför Hudviksvall
    Minitoker 19 maj
    IhjärtaJ 19 maj
    Strawberry 19 maj Kungsängen
    Juliaalexandra 26 maj
    Endlesslove85 26 maj Mariefred
    Syrinx 26 maj utanför Vadstena

  • Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?
  • Tinzi

    *urk* bara jag som har ekonomisk panik?Har ett schema allt som ska fixas varje månad, och det ligger på ca. 3000-4000 per månad & vette sjuttom hur vi ska fixa det :( mkt klart dock, men är ju mat, sprit, tårta , lokal,fotograf som kostar...

  • drumelz

    Min ekonomi panik har inte kommit än och jag hoppas att jag slipper den. =)

    ca 5 veckor innan jag ska gifta mej så åker jag till kap verde med några tjej kompisar för att sola och bli bruna till bröllopet och ladda batterierna. Det ska bli riktigt skoj! =)

    Och nu i måndes så hade jag första träffen med min PT så att jag kan komma i klänningen som jag har köpt om tre månader. Och nu två dagar efter träningen så har jag en sån fruktansvärd träningsverk så jag vet inte var jag ska bli av. Rekommenderar det verkligen!!!

    På tal om nåt helt annat....hur går det med julförberedelserna? Själv så är alla julklapparna inköpta och ska bara slås in och jag har gjort åtta! olika sortser julgodiset. Och tagit fram allt julpynt förstås =)

  • Strawberry

    Nu har vi äntligen kommit igång med förberedelserna av bröllopet! Datum är bestämt sedan länge (lördag den 19 maj i kungsängen) och likaså kyrkan och festlokal, men efter det har det stått rätt stilla. Vi har inte ens gått ut med att vi ska gifta oss till fler än den närmsta familjen och de allra närmsta vännerna. Gästlistan är dock klar sedan länge. Men nu sista veckan har vi fått tillbaka energi och viljan efter en period med mycket plugg och jobb. =)

    Inbjudningskort är fixade och redo att skickas/delas ut, vilket vi tänke göras i samband med alla julfiranden
    Gamla förlovningsringarna är inlämnade och vi väntar med spänning på att få de nya, samt min vigselring,
    (känns väldigt tomt på fingret i väntant på den nya!!)
    Vi har köpt in massa fina, och billiga, blåa skålar/tallrikar som vi ska ha som bordsdekoration med flytljus i.

    Miljoner saker kvar att göra (kläder, mat, dricka, musik osv osv) men NU har vi i alla fall börjat planera!!:D

  • Maseralda

    Har beställt min klänning, känner nu att jag borde vart ute i början på månaden då den nu kommer levereras sista veckan i april. Men men, behöver inte så stora ändringar så det blir nog inte så stressigt.

  • Guffi
    Maseralda skrev 2011-12-29 17:19:20 följande:
    Har beställt min klänning, känner nu att jag borde vart ute i början på månaden då den nu kommer levereras sista veckan i april. Men men, behöver inte så stora ändringar så det blir nog inte så stressigt.
    Vad kul! Har du nån bild på den?? :)
  • Maseralda

    Jag försökte ladda upp den, men jag surfar från en läsplatta så det gick inte... Ska kolla om det går med en länk istället till deras hemsida

  • Maseralda

    Vet faktiskt inte, har en vän som utbildar sig till florist så jag har gett henne uppdraget att tänka på det Färgerna vitt och ljusgrönt är något jag har tänkt på.

  • Guffi
    Maseralda skrev 2011-12-30 23:48:16 följande:
    Vet faktiskt inte, har en vän som utbildar sig till florist så jag har gett henne uppdraget att tänka på det Färgerna vitt och ljusgrönt är något jag har tänkt på.
    Låter toppen! Får du några fina tips av henne får du gärna dela med dig! Jag har en klänning som påminner om din och har också temat vitt och grönt! :) Har lite funderingar kring blommor men det är svårt!! Så tips mottages tacksamt :)
Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?