• kelizaah

    Umebrudar 2011/12

    Hejsan!

    Det här är tråden för alla i Umeå med omnejd som planerar bröllop nu under hösten 2011 eller under 2012! Följ med och dela tips, idéer och tankar om er stora (eller lilla) dag!

  • Svar på tråden Umebrudar 2011/12
  • chabar

    Någon som har koll på ett bra ställe att göra en nageförlängning på? Jag hade gärna sluppit, men min nagelkvalitet har inte repat sig sen vintern så det är väldigt sköra och tunna naglar jag dras med. Trodde väl att jag skulle kunna rädda dom innan bröllopet men nu är det knappt en månad kvar och än är de fortfarande lika ledsna som tidigare.. 

    Börjar det dra ihop sig för er andra brudar i stan? 

  • Lebendig
    chabar skrev 2012-05-27 20:39:32 följande:
    Någon som har koll på ett bra ställe att göra en nageförlängning på? Jag hade gärna sluppit, men min nagelkvalitet har inte repat sig sen vintern så det är väldigt sköra och tunna naglar jag dras med. Trodde väl att jag skulle kunna rädda dom innan bröllopet men nu är det knappt en månad kvar och än är de fortfarande lika ledsna som tidigare.. 

    Börjar det dra ihop sig för er andra brudar i stan? 
    Det finns en nagelsalong i samma länga som Mekka som jag enligt rykte hört är riktigt bra och inte så dyra.
  • Galathea

    Jag har fixat mina naglar på Nail Design School tidigare, de ligger brevid Sagateatern. Det var toppenbra.

  • SaraJohanna

    Hoppas det går bra för alla med planeringen. Jag sitter och funderar över det här med Favors. Ska ni ha det och i så fall vad ska ni ge era gäster? Vet att det är vanligt med godis, men vad väljer ni i så fall för godis?

  • SaraJohanna

    Jag och "hjsg" tänkte försöka styra upp en BT-fika igen någon gång framöver. Tänkte höra om det är fler som är intresserade nu när det börjar närma sig. Meddela i så fall gärna datum/tider som passar er så försöker vi få till ett lämpligt datum! :)


  • chabar

    Någon som har en aning om vad naglar på Nail design school kostar? Hittar ingen info på deras hemsida.
    Fika låter väldigt trevligt!

  • Nudax

    Halloj! Hur ser det ut i denna tråd, ska alla här gifta sig i Umeå med omnejd eller får man haka på om man bor i Umeå men planerar bröllop till en annan ort? =P

  • Nudax
    SaraJohanna skrev 2012-06-07 22:19:12 följande:
    Jag och "hjsg" tänkte försöka styra upp en BT-fika igen någon gång framöver. Tänkte höra om det är fler som är intresserade nu när det börjar närma sig. Meddela i så fall gärna datum/tider som passar er så försöker vi få till ett lämpligt datum! :)
    Har inte varit så aktiv i den här tråden förut men är gärna mer med såväl här  som på en fika, om man får! =)
  • Insanire

    Jag är också gärna med på en fika om tiden funkar! :)


    Just nu är jag på Norrbyskär på konfirmandläger tills midsommarhelgen, men efter det borde det gå att finna en tid för mig! :)

Svar på tråden Umebrudar 2011/12