Umebrudar 2011/12
Hejsan!
Det här är tråden för alla i Umeå med omnejd som planerar bröllop nu under hösten 2011 eller under 2012! Följ med och dela tips, idéer och tankar om er stora (eller lilla) dag!
Hejsan!
Det här är tråden för alla i Umeå med omnejd som planerar bröllop nu under hösten 2011 eller under 2012! Följ med och dela tips, idéer och tankar om er stora (eller lilla) dag!
Jag har inte heller varit aktiv utan mest smygkikat på vad ni har skrivit ;) men jag tar gärna en fika! vore kul att få prata lite bröllop med några som är i samma sits :)
Vad kul att det verkar vara fler som vill fika =) För min del - precis som för "Insanire" skulle egentligen helgen efter midsommar passa bäst, även om det är en bit bort. Vad finns det för förslag/önskemål från er andra?
Så du tycker ditt bröllop är viktigare än att medvara på fikan? ;)
hehe Ja, då kanske inte den helgen var optimal för dig =D
Ni som har pratat om en ev. fika här i tråden innan, har ni "lärt känna" varandra på nått sätt här tidigare? Jag är lite nyfiken på vilka vi alla är. Ålder etc?
Jag kan säkert vid tillfälle innan midsommar också, För min del skulle en eftermiddag (om det blir rätt sådan) funka lika bra som en helg. Mina förslag blir då helgen 23-24 alternativt en eftermiddag under v.26.
Ni som har pratat om en ev. fika här i tråden innan, har ni "lärt känna" varandra på nått sätt här tidigare? Jag är lite nyfiken på vilka vi alla är. Ålder etc?
Jag kan säkert vid tillfälle innan midsommar också, För min del skulle en eftermiddag (om det blir rätt sådan) funka lika bra som en helg. Mina förslag blir då helgen 23-24 alternativt en eftermiddag under v.26.
Jag har träffat sarajohanna och tagit en fika. jag har bara läst ibland i den här tråden och hängt mest i övikstråden då vi ska gifta oss där. vi bestämde fika genom fikatråden som va aktiv förrut.
Jag är 26 år, inga barn, en hund och bor i Nordmaling. känns inte som att det va lönt att ha en Nordmalingstråd :-P
den 24 skulle funka fint för mig.
Jag har träffat sarajohanna och tagit en fika. jag har bara läst ibland i den här tråden och hängt mest i övikstråden då vi ska gifta oss där. vi bestämde fika genom fikatråden som va aktiv förrut.
Jag är 26 år, inga barn, en hund och bor i Nordmaling. känns inte som att det va lönt att ha en Nordmalingstråd :-P
den 24 skulle funka fint för mig.
Jag är borta helgen 23-24 juni så då kan inte jag. Men en eftermiddag under vecka 26 skulle funka utmärkt.
Jag är (snart) 28 år, inga barn, kommer från södermanland, har bott i umeå i 3 år.
hjgs, sarajohanna och insanire (och någon fler som är sugen?) om vi kikar på v.26 vilka dagar skulle funka då? För mig funkar egentlgen vilken em/kväll där som helst förutom lördag kväll.
Jag följer hemskt gärna med och fikar :) har inte skrivit så värst mycket här men läser mycket. v 26 fungerar alla vardagar. jag är föräldraledig så både dag och kväll går bra