• Millan1984

    Öviksbrudar 2012

    Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

    AnnLi - 16 juni

    hgjs - 30 Juni

    lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

    Hipo1 - 28 juli

    Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

    Jeeda7 - 25 Augusti

  • Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • AnnLi
    Hipo1 skrev 2012-04-29 00:38:41 följande:

    AnnLi: ja, vi ska nog träffa henne framöver. har du erfarenhet av henne sen tidigare? 28e juli är vår dag


    Ja, inte från den här typen av fotografering men vi är bekanta via ridklubben och jag har sett en hel del av hennes fina foton. Så duktig och trevlig vet jag i alla fall att hon är :) Och så får hon öva på oss då innan det är dags för er ;) Vi har 16 juni.
  • lovemealways

    Hur gör ni med transport från kyrkan till festen? Har ni tips på var man kan hitta något? Allt jag hittat hittills är limo...vilket i sig är lite flashigt, men vore kul med nåt annat....

  • AnnLi
    lovemealways skrev 2012-05-01 17:16:01 följande:
    Hur gör ni med transport från kyrkan till festen? Har ni tips på var man kan hitta något? Allt jag hittat hittills är limo...vilket i sig är lite flashigt, men vore kul med nåt annat....

    Vi har både vigsel och fest hemma på gården så jag slipper leta transport. Men vi kanske borde sela på hästarna och köra några varv runt gården bara för att :D


     


     

  • Millan1984

    Vi kommer också att få den präst som vi ville ha. Skönt att ha det ur världen


     


     

  • hjgs
    Millan1984 skrev 2012-05-01 18:56:24 följande:

    Vi kommer också att få den präst som vi ville ha. Skönt att ha det ur världen


     


     


    vilken blir er präst?
  • Millan1984
    hjgs skrev 2012-05-01 20:14:47 följande:
    vilken blir er präst?
    Pia Boija, efter en massa rekomendationer angående henne, så var det ett självklart val.
  • Jeeda7

    Hej alla blivande fruar!
    Kul att läsa om era tips och ideer.
    Jag och min sambo kommer att gifta oss i Själevads kyrka den 25 augusti. Vi förlovade oss för inte allt för länge sedan så vår planering har inte varit i full gång lika länge som era. Vi är dock på god väg. Ibland känner man sig lugn inför allt och sen kommer vissa stunder då man slås över hur mycket som är ogjort...men det är väl en del av det hela gissar jag.

  • Hipo1

    Vi kommer mest troligt att åka en gammal fin pv :) om m2b ryms in.. hihi.. det är min pappas gamla klasskompis som ska skjutsa oss.

  • Millan1984
    Jeeda7 skrev 2012-05-03 13:36:51 följande:
    Hej alla blivande fruar!
    Kul att läsa om era tips och ideer.
    Jag och min sambo kommer att gifta oss i Själevads kyrka den 25 augusti. Vi förlovade oss för inte allt för länge sedan så vår planering har inte varit i full gång lika länge som era. Vi är dock på god väg. Ibland känner man sig lugn inför allt och sen kommer vissa stunder då man slås över hur mycket som är ogjort...men det är väl en del av det hela gissar jag.
    Hej på dig och grattis så känner jag också...ibland har man stenkoll och vissa dagar känns det övermäktigt...
  • Jeeda7

    Är det någon av er som har förslag på var man kan hitta kläder till en liten 1,5-årig näbb..? Min önskan är ju att min m2b och sonen har snarlika kläder så är ute efter en kavaj med byxa...en vit skjorta tror jag inte är så svårt att hitta på stan till en ok kostnad men en kavaj och byxa verkar lite svårare...? Har sökt lite på nätet men inte lyckas hitta nåt riktigt bra än.

    Vill ju oxå att han ska ha väst och kravatt som sin far men det får man väl ta när man inhandlar/hyr till mannen då man vet med säkerthet färg och eventuellt mönster.

Svar på tråden Öviksbrudar 2012