• Tessin

    Vill ha rött tema.. men vad mer?

    Vi har lite beslutsångest när det gäller vårt färgtema. Jag tycker rött är väldigt fint och romantiskt så det vill ha med. Men vilka färger kan passa fint till det? Vi ska ha ett sensommar bröllop. Sen är min klänning i Ivory, är det något som man borde ta hänsyn till?

  • Svar på tråden Vill ha rött tema.. men vad mer?
  • mysan33

    hej. vi har temat rött och guld och vitt. vi kör vita dukar guldlöpare och röda servetter och röda nejlikor. tror det blir jättefint=)

  • Tessin

    Det låter fint =) Ska du ha röda nejlikor i din bukett? Bör man ha samma blommer i dekorationen som sin bukett. Jag har inte bestämt hur min ska se ut än mer än att jag vill ha röda rosor

  • mysan33

    hej jag ska ha röda rosor och murgröna i min bukett, valde nejlikor för att som ensam blomma ger de ett bättre intryck än en ros , enligt mig tycker inte att blomsorten spelar roll utan att det hänger på färgen

  • nikkihag

    Vitt, silver , ivory och röd är fina färger ihop, men smaken är ju så olika

  • Sara1291

    Vi ska ha mörkblått tema, jag tänkte kombinera det med "burgundy" röd färg. Vet inte än om det kommer funka. men vi gifter oss på vintern så mörka färger är inget problem..

    beroende på vilken röd färg ni ska ha.. Men jag tycker en mörkare röd ton går att kombinera med ljus rosa,

  • Loche

    Rött och silver är ingen dum kombination alls,,, funkar ihop med ivory med. :)

  • Danehl

    Måste du ha en färg till då? Vi valde lila och har använt oss enbart av det och ivory. Nu är allt klart och vi har inte saknat en till accentfärg en endaste gång!

  • Kattpoet

    Sen sommar  bröllop,  varför inte  röd,  två olika oranga nyanser, tänk , höst färger men lite varmare.

Svar på tråden Vill ha rött tema.. men vad mer?