• Forumvärd

    Fota vårtecken och vinn!!

    Våren närmar sig så sakteliga och nog längtar vi alla efter den! Solig
    Dela med dig av dina vårtecken och vinn ett läckert startkit från odla.nu och börja planera inför sommarens örtagård.
    Ta chansen och vinn ett av fem startkit!!



    www.odla.nu

    Så här gör du:
    Ta ett foto av dina vårtecken och ladda upp fotot här i tråden.
    Du får ladda upp hur många foton du vill för ju mer vår vi får desto bättreSolig
    Skriv sedan en kort motivering varför du tycker att det är dags för våren att kika fram!

    Tävlingen kommer att avslutas tisdagen den 12/4 och vinnare utses av en jury.

    Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Fota vårtecken och vinn!!
  • Aniara4
    passionsblomman skrev 2011-04-07 11:06:59 följande:
    En tanke-som går att applicera på alla trådr på hela forumet: vore det inte nätsmart att om man vill kommentera ett inlägg som antingen innehåller bilder, eller i övrigt är väldigt långt, att man då skriver nicket på personen man vänder sig till och sedan det man vill säga själv, UTAN att använda citatknappen?
    Amen!

    Eller att man klipper bort allt utom just det man svarar på. Så här.
  • Oniq
    Förlovad flicka: Okej då, "varm nog för att både mamma och son ska tycka att det är okej med vattenlek" Solig
  • queenelin

    BrudiMaj2012, du är min vinnare i den här tänligen! Fantastisk bild, fint ljus och fina färger!

  • BrudiMaj2012
    queenelin skrev 2011-04-08 09:16:54 följande:
    BrudiMaj2012, du är min vinnare i den här tänligen! Fantastisk bild, fint ljus och fina färger!
    Oj, tack så hemskt mycket, så glad jag blir! :)
  • BrudiMaj2012
    BrudiMaj2012 skrev 2011-04-07 15:12:45 följande:


    (Missade att man skulle skriva ett par ord också, sorry för "dubbelpostningen")

    Änder har förvisso väldigt köldtåliga "fötter,
    men härligt att sista isen smälter bort efter en väldigt lång vinter,
    snart får vi andra också doppa tårna! :D
  • förlovadflicka
    Oniq skrev 2011-04-08 09:01:16 följande:
    Förlovad flicka: Okej då, "varm nog för att både mamma och son ska tycka att det är okej med vattenlek" Solig
    Wow, då är det vår på riktigt! :) 
  • Sackhina
    Du är fin!!


    Vill du göra en liten knopp med mig?


    Man behöver inte vara lika...


    Det är fint att ha någon att dela vardagen med...


    Ibland kan man behöva vänner att luta sig mot...


    Ensam är stark...


    Efter en lång och kall vinter längtar man så det nästan gör ont efter våren och värmen!
    Barn som cyklar, fåglar som kvittrar och det gröna späda gräset som sakta tittar fram, det gör att jag får ny energi och blir glad!
    I år lä'ngtar jag extra mycket eftersom jag har ett bröllop att se fram emot!!

  • bruden i skogen


    Vad är inte härligare att se en en stor bukett väldoftande liljekonvalj, plockade förra våren
  • bruden i skogen


    Ett gäng av de första tulpanerna som sticker ovan marken. Just nu är de på g i rabatten och är det så här fint väder några dagar till så kommer de att blomma inom kort
Svar på tråden Fota vårtecken och vinn!!