• Forumvärd

    Fota vårtecken och vinn!!

    Våren närmar sig så sakteliga och nog längtar vi alla efter den! Solig
    Dela med dig av dina vårtecken och vinn ett läckert startkit från odla.nu och börja planera inför sommarens örtagård.
    Ta chansen och vinn ett av fem startkit!!



    www.odla.nu

    Så här gör du:
    Ta ett foto av dina vårtecken och ladda upp fotot här i tråden.
    Du får ladda upp hur många foton du vill för ju mer vår vi får desto bättreSolig
    Skriv sedan en kort motivering varför du tycker att det är dags för våren att kika fram!

    Tävlingen kommer att avslutas tisdagen den 12/4 och vinnare utses av en jury.

    Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Fota vårtecken och vinn!!
  • passionsblomman

    En tanke-som går att applicera på alla trådr på hela forumet: vore det inte nätsmart att om man vill kommentera ett inlägg som antingen innehåller bilder, eller i övrigt är väldigt långt, att man då skriver nicket på personen man vänder sig till och sedan det man vill säga själv, UTAN att använda citatknappen?

    Typ;  Bruden i skogen: Vilken fin fjärilsbild du hade!

    Jag tycker det är otroligt drygt att läsa när samma sak citeras om och om igen , utan någon egentlig anledning och utan att man klippt i texten, eller att sitta och scrolla samma bildradda tusen gånger. Min egen här rä ju tex många bilder lång, och det blir ju heltjatigt och virrigt att bläddra sig fram.

    Är det bara jag som tänkt på det?


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • bruden i skogen

    Passionsblomman du har verkligen en poäng i detta. och niger och bockar för kommentaren om fjärilen

  • passionsblomman

    Bruden i skogen, alla bilderna är ju fina, såklart, men jag gillar fjärilen  extra. Du ser ut att ha en bra kamera och ha fotat en del?
    Jag har bara en "titta och tryck" typ och skulle gärna lära mig lite mer och kunna hantera en systemkamera. Mina bilder är blandade från telefonen och min andra lilla pyttekamera. Så länge man ser bilderna i displaye på själva manicken, ser de ju schyssta ut, men när de ska upp större på datorn...*besvikelse*


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • MagicBride

    Om exakt en månad gifter jag mig med min prins på den här platsen - och jag hoppas på liknande vår-grönska som det var där förra året då vi åkte dit samma datum för att "kolla läget" För oss kan inte våren komma fort nog, längtar!! Hjärta



     


  • Wewwe6


    Här har vi små kaninungar som flyttat in under vårt altan projekt. Så vi får väl vänta med att bygga trappa tills de små sötingarna flyttat ut.Solig
  • Emblas Mamma
    MagicBride skrev 2011-04-07 13:56:30 följande:
    Om exakt en månad gifter jag mig med min prins på den här platsen - och jag hoppas på liknande vår-grönska som det var där förra året då vi åkte dit samma datum för att "kolla läget" För oss kan inte våren komma fort nog, längtar!! Hjärta


     


     


    på ungefär en liknande plats kommer vi ta några av våra bröllopsbilder :)
    typ, balansera barfota på en tjock stock! längtar!
    Jättefin plats ni valt!!
  • bruden i skogen

    Tack Passionsblomma. Jo jag har några bra kameror och en del objektiv, lite annat smått och gott
    Kamera hänger på alltid vill jag säga, jag ser allt i bilder. Älskar inte bara naturen utan också människor och dess liv. Tycker om att ta uttrycksfulla bilder, där bilden talar och man vill veta mer då man ser den som betraktare.
    Förstår att du vill ha en kamera som är bra och ett objektiv därtill så du kan ställa in och leka själv. När det är dax hjälper jag dej gärna, men det kan vi ju ta privat.
    De bilder du tagit med tulpanerna på kan bli hur läckra som med lite behandling på själva bilden. och det är superkul, jag lovar.

  • förlovadflicka
    Oniq skrev 2011-04-07 20:31:31 följande:
    Varmt nog för vattenlek?

     


    Är det väl alltid? ;) 
Svar på tråden Fota vårtecken och vinn!!