• janos

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • Emelie 87

    Aww tack så mycket. :)


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • Fru Hilde
    Emelie 87 skrev 2011-06-17 21:35:07 följande:

    Igår var det möhippa med mina underbara flickor. Idag sitter jag hemma hos mamma och pappa med barnen, min lillsyrra och min huvudtärna. :) Tänka sig att detta är min sista kväll som ogift.


    För imorgon gifter jag mig!!!!!! :D


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
    Hoppas du ficke n underbar dag! Skål

    Janos jag har sex veckor kvar till BF nu. Börjar tröttna. Har fått en rejäl förkylning också som satt sig i bihålorna så dagen är inte den bästa jag haft direkt... Sonen och maken snorar de också men dottern verkar mest fått en liten släng av det här viruset. jag är ju känslig för bihåleinflammation i vanliga fall så nu när jag är gravid blir minsta lilla förkylning värre än den skulle behövt vara. Ska ta och släpa iväg mig till vårdcentralen imorgon om inte värken släpper i överkäken. Har nässpräy med cortison men den hjälper tydligen inte. Klaga klaga klaga....

    annars harjag goda saker på gång. GOD kyckling i ugnen.... *blink* hoppas jag känner smaken, annars får jag njuta av andras miner när de smaskar.  Nähäpp nu surfar jag vidare... over and out!
  • Emelie 87
    Fru Hilde skrev 2011-06-20 16:38:24 följande:
    Hoppas du ficke n underbar dag! Skål

    Åh tack. :) Dagen var inte alls som jag hade hoppats. Den var bättre! :D Vigseln, mottagningen, dansen, festen.. ja.. allt! :D


    Nu är man alltså gift. :)


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • Fru Hilde
    Emelie 87 skrev 2011-06-20 17:43:44 följande:

    Åh tack. :) Dagen var inte alls som jag hade hoppats. Den var bättre! :D Vigseln, mottagningen, dansen, festen.. ja.. allt! :D


    Nu är man alltså gift. :)


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
    Grattis !

    Här är det "ljuvliga tider" Höggravid med bihåleinflammation och öroninflammation. kunde ärligt talat varit bättre...
  • Emelie 87
    Fru Hilde skrev 2011-06-22 19:03:28 följande:
    Grattis !

    Här är det "ljuvliga tider" Höggravid med bihåleinflammation och öroninflammation. kunde ärligt talat varit bättre...

    Tack. :D
    Jo jag förstår dig.. har själv aldrig haft just bihåle- eller öroninflammation i samband med graviditet, men jobbigt måste det vara. Dock är det ju kul att ni blir en till i familjen snart. :) Blir det en pojke eller en flicka? :)


    En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Fru Hilde

    Jaha är alla ute i solen måhända? Solig

    Jag är på väg ut.

    ha det gott allihop!

  • Fru Hilde

    Dammsuga moahahahaha ! Har inte tagit i den mojängen på länge. {#emotions_dlg.djavulsk} Har numera legitima skäl att undvika den också... gravida med uppluckrat bäcken ska ju helst undvika onödigt hushållsarbete Oskyldig

    Har haft "spännande" saker som hänt på gatan utanför huset. Polisjakt som avslutades i grannhuset. Nästan bokstavligt talat i huset. Onykter förare som följdes efter av en bilist med civilkurage nog att ringa polisen och sedan fortsätta följa efter bilen. Jag kände igen både människa och bil och fick iallafall undan ungarna från parkeringen i rättan tid. Japp och så fick man sedan sitta i köket och beskriva händelseförlopp för farbror polisen. Dottern tyckte det var oerhört intressant att ha en polis hemma hos sig.  Jag tyckte däremot att det kändes ganska jobbigt.

Svar på tråden Äntligen fredag del 23