• janos

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • Fru Hilde

    Aha ja lycka till med ditt vansinne. Mitt går nog också över snart.

  • janos

    himmel och plättar vad alla verkar ha det tungt på varsitt håll just nu.

    Jag kommer att använda en annan bokstav än AA. Min bokstav är ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!! Lillen har fått dubbelsidig öroninflammation, så sista veckan har varit väldigt tung sömnmässigt. Sedan i mitten av dec har lillen har öroninflammation, feber, lunginflammation, magsjuka x2, feber igen och nu dubbelsidig öroninflammation som sagt var. Hoppas att det ger sig till midsommar.

    Jaha, då åkte jag dit på att jobba ikväll också. Nåja, man får väl sova när man blir gammal.

    Kram på er allihopa!

  • Fru Hilde

    Nu är pojken på tillfriskning. Han vill inte äta som vanligt men äter åtminstone ngn msk i timmen vilket är en klar förbättring. 

  • mammacatta

    Hello bäjbs!
    Jag glömmer bort att titta in här, förlåt mig. När datorn krachade har jag fått leta mig tillbaka till alla sajter och den här hamnade för långt ner på listan. Ska ordna det nu på studs.

    Jag jobbar och står i, snorhyvlarna är sjuka precis som för er, det är på tok för kallt och för många idioter. Vi köpte kök igår, de sista delarna.

    *kram*

  • janos

    Härligt att Hildes pojk och apg är på tillfriskning. Hoppas att snorhyvlarna också blir bra snart.

    Igår firade vi våran 1-åring. Det var bara faster och en kusin som kom över, så det blev en lugn dag. Han var nöjd ändå.

    Äntligen fredag. Hoppas att det blir en lugn helg, för jag är dödstrött. Maken är sugen på att åka till husvagnen. Det är bara så jobbigt att packa.

  • Fru Hilde

    Jag har kraschat i soffan och vet inte om jag kommer orka upp igen Foten i munnen Min älskade ettåring är så kinkig och gnällig och vill inte sova fastän han nu är frisk så jag är så trött så jag stupar. Snorhyvel är nog rätt ord om honom också för tillfället Flört Nu längtar jag till klockan blir fyra och maken kommer hem. Hoppas att sonen kan ta och sova middag snart så hans mamma också kan passa på att blunda en stund. 

Svar på tråden Äntligen fredag del 23