• janos

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • janos
    Fru Hilde skrev 2011-01-31 17:05:06 följande:
    Ja idag blev det gjort. Inte så farligt faktiskt. Nu är det bara att vänta på resultatet.
    Håller tummarna för er! Kram
  • janos

    Tur att vi bor i hus, för här ligger det soppåsar och bajspåsar utanför dörren titt som tätt

  • Fru Hilde

    Jaha och här har man inbillat sig att maken ska komma hem imorgon, men nähä flyget är helt inställt. Hoppas att han kan hitta något annat lämpligt flyg inom närmsta dygnet. TRÅKIGT !!!

  • Fru Hilde

    Ja väldigt dumt men å andra sidan borde man ju veta vid det här laget att det kan vara osäkert med hemresedatum när det ska flygas Har en bekant som fastnade på jobbresa  i Grekland över jul nyår pga dålig snövana på flygplatserna i Europa  

    Försöker förkovra mig i Egyptenkunskap igen. det är pinsamt vad lite jag har koll på läget. en gång i tiden var jag allmänbildad men nu får jag nog erkänna att jag inte hängt med alls. För någon som mig som gillar att veta saker så känns det faktiskt lite skämmigt får ta mig i kragen och sluta lyssna på kommersiellt radiodravvel och istället mer på P1  Av rent själviska skäl så är det ju betydligt bättre att sysselsätta sig med Afrika/ mellanöstern plugg än att fundera över vad nästa veckas provsvar ska innehålla...  

  • Fru Hilde

    Ja jag har hoppat runt lite på dem. Barnen har krånglat en hel del inatt så jag surfade in på Al Jazeera en del. 

Svar på tråden Äntligen fredag del 23