• janos

    Äntligen fredag del 23

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-22= 30.015 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 23
  • Fru Hilde

    *Trött o sliten är det tydligen min tur att vara idag. Sitter i soffan och önskar att maken kunde snabba sig hemåt idag, fastän jag vet att han inte kan. 

    Nähä nu var jag visst opopulär. Måste genast underhålla mina små vilddjur.  

  • anne på grönkulla

    det är väl inte så konstigt om man känner sig lite (eller mycket) sliten när man är mitt i snurren? För mig med jobbet går tempot ändå ner lite nu även om jag sysslar mycket med saker som händer i januari redan nu, men på hemmafronten blir det ju ine ens så mycket paus. Tvärtom.


    Här sliter vi rätt hårt på varann igen efter att det varit mycket bättre hela hösten. Suck.

  • anne på grönkulla

    o jag inser hur stressad jag nog är, julstök även om vi inte firar hemma, en hel del på jobbet trots allt, lite mer personlig snurr som grädde på moset o så lite existentiell stress - har sovit uselt ett antal nätter här o går up p i varv för minsta lilla känns det som.

    Men julskinkan står i ugnen!

  • janos
    Fru Hilde skrev 2010-12-20 16:37:08 följande:
    *Trött o sliten är det tydligen min tur att vara idag. Sitter i soffan och önskar att maken kunde snabba sig hemåt idag, fastän jag vet att han inte kan. 

    Nähä nu var jag visst opopulär. Måste genast underhålla mina små vilddjur.  
    Det är jobbigt att inte få tid för att återhämta sig. Underhålla får man visst göra dygnet runt har jag märkt. Hoppas att du och maken kan hjälpas åt, så att du får bli bättre. Kram
  • janos
    anne på grönkulla skrev 2010-12-21 18:09:50 följande:
    o jag inser hur stressad jag nog är, julstök även om vi inte firar hemma, en hel del på jobbet trots allt, lite mer personlig snurr som grädde på moset o så lite existentiell stress - har sovit uselt ett antal nätter här o går up p i varv för minsta lilla känns det som.

    Men julskinkan står i ugnen!
    Jobbigt med julstress och grädden som surnar. Ställ kärleken i kylen under julen, så kanske grädden blir bra igen. Jag kan förstå om vintern varit jobbig för er. Stor kram!! Hoppas att det blir bättre snart
  • janos

    Jag vill passa på att önska er alla en riktig GOD JUL med nära och kära, god mat och ledighet tillsammans. Julkramar i massor till alla fredisar!!

  • äntligen på väg

    Oj, är detta all time low för oss?!
    *skakar om tråden för att se om det blir liv i den*

Svar på tråden Äntligen fredag del 23