• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • Skumboll
    skruttisOmuffis skrev 2011-05-16 20:57:38 följande:
    Åh, vad fina skor du ska ha!

    Jag hämtade mina skor i lördags. Jag beställde dansskor hos Dance&Gymshop (ligger i stockholm) och de var som gjutna efter mina fötter och så sköna! Så jag är superglad

    Här kommer en liten bild på mina brudskor


    Oh så fina, i guld dessutom!

    Lägger in en bild på mina skor också. Får se om jag kan gå i dem bara... haha

  • Skumboll
    SnartFruSir skrev 2011-05-16 22:02:39 följande:
    Wow, vad roligt! Du blir säkert jättefin, vad du än väljer :)
    Ja, jag hade lite panik för att kinaklänningarna inte riktigt passade men nu känns det bra i både hjärta och mage igen! Det blir säkert bra vad man än väljer men jag är så himla velig alltså. Tungan ute
  • 20110820

    Nu har jag varit i kontakt med både PRV och Skatteverket och känner mig betydligt lugnare! Ansökan om att jag ska byta efternamn ligger på lådan och pengarna är inbetalda, nu håller vi tummarna för att namnet går igenom.

    Hindersprövning kan man tydligen söka i gammalt namn, vi behöver bara med hjälp av legitimation visa att personnumret stämmer. Tror dock att vi ska ha lite is i magen och vänta till i slutet av juli att söka hindersprövning med hopp om att namnbytet då är klart.

  • SnartFruSir
    cc2011 skrev 2011-05-16 22:23:54 följande:
    Vilka fina skor du ska ha! Vart har du köpt de om man får fråga?
    Bröllopsdagen är 6/8-2011
    Jag köpte skorna på www.heppo.se Menbur heter märket. Tycker Menbur gör riktigt fina skor, så det är bara att välja och vraka. Vet att brandos.se också säljer Menbur, men de har inte lika stort utbud.
  • SnartFruSir
    Ankie och Jocke skrev 2011-05-16 22:59:36 följande:
    Idag kom så inbjudningarna fram till gästerna och flera gäster har redan OSAat

    Och så har vi planerat ikväll med kompisen som ska hjälpa till att fixa maten samt musiken i kyrkan så nu känner jag mig trygg med det också.

    I lördags var vi i Ullared och köpte bla bordsdekorationen. Provdukade igår och känner mig såååå nöjd
    Vad roligt :) Våra gäster har börjat droppa in nu de med. 11 i förra veckan, 22 efter helgen så det tar sig.

    har du någon bild på provdukningen? Skulle vara jättekul att se!
  • skruttisOmuffis
    Skumboll skrev 2011-05-17 08:20:09 följande:
    Oh så fina, i guld dessutom!

    Lägger in en bild på mina skor också. Får se om jag kan gå i dem bara... haha

     



    Riktigt söta!
    Har du beställt dem från Matildas fest? Jag har beställt min klänning därifrån... kände igen skomärket, tror de säljer det märket...
  • SnartFruSir
    Skumboll skrev 2011-05-17 08:22:19 följande:
    Ja, jag hade lite panik för att kinaklänningarna inte riktigt passade men nu känns det bra i både hjärta och mage igen! Det blir säkert bra vad man än väljer men jag är så himla velig alltså. Tungan ute
    Dina skor var jättefina! Vad roligt att det verkar ordna upp sig för dig/er :) Klart att man blir lite osäker om det inte känns helt rätt. Men är det bara bra i magen så brukar det andra också lösa sig - har jag märkt.
  • Skumboll
    skruttisOmuffis skrev 2011-05-17 13:09:37 följande:
    Riktigt söta!
    Har du beställt dem från Matildas fest? Jag har beställt min klänning därifrån... kände igen skomärket, tror de säljer det märket...
    Jag beställde faktiskt ett par från matildas i februari men när jag väntat i nästan tre månader och inga skor kommit så hörde jag av mig till henne och troligtvis var det tyg jag valt slut för hon hade inte fått något leveransbesked om dem. Jag sa att jag kunde vänta ett tag till.
    Så förra veckan när jag köpte min klänning så hittade jag dessa skor, exakt samma modell jag beställde, sista paret och i min storlek. Visst, de är i ivory och jag hade helt velat ha ett par gröna men eftersom jag inte visste om skorna från matildas skulle komma så köpte jag dessa istället. Och ett par hundra billigare dessutom.
    SnartFruSir skrev 2011-05-17 13:09:57 följande:
    Dina skor var jättefina! Vad roligt att det verkar ordna upp sig för dig/er :) Klart att man blir lite osäker om det inte känns helt rätt. Men är det bara bra i magen så brukar det andra också lösa sig - har jag märkt.
    Precis, känns det bra i magen så ÄR det rätt. Hur mycket andra än tycker och tänker så måste man ju själv tycka om det man ska ha på sig.
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2