• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • skruttisOmuffis

Äntligen är våra inbjudningskort färdiga. Jag envisades med att göra egna...och det tog sin lilla tid.

Vad tycks??

Vi hittade de här fina och passande frimärkena på postens hemsida. Kuverten är förseglade och frimärkena på sin plats!
    Ikväll lägger vi korten på "lådan". Så skönt att äntligen ha det gjort!

• Skumboll

Vilka söta skruttis! 
    De frimärkena kör vi på också.... måste nog köpa på mig en rulle till, måste ju ha till tackkorten sedan.  

• Skumboll
    labbalabba skrev 2011-05-17 17:28:40 följande:
    Galet fina skor! blir lite avis även om jag nog inte skulle kunna gå, eller dansa för den delen, i så höga klackar... 
    Har alla tänkt köpa dansskor o byta?? det hade jag aldrig tänkt på innan.. Jag har funderat lite på att köpa ett par vita ballerinaskor eller liknande som man kan byta till om det krisar..
    Tack!  
    Jag har köpt mig ett par guldiga ballerina jag byter till om det blir alltför olidligt. 
  • Summer loving
    Skumboll skrev 2011-05-17 21:47:59 följande:
    Tack!  
    Jag har köpt mig ett par guldiga ballerina jag byter till om det blir alltför olidligt. 
    Galet fina skor! blir lite avis även om jag nog inte skulle kunna gå, eller dansa för den delen, i så höga klackar... 
    Har alla tänkt köpa dansskor o byta?? det hade jag aldrig tänkt på innan.. Jag har funderat lite på att köpa ett par vita ballerinaskor eller liknande som man kan byta till om det krisar..
    Jag har också tänkt införskaffa ett par söta men sköna ballerinaskor att byta om till ifall de andra sviker mina fötter efter några timmar!!

Imorgon ska jag iväg och prova min vigselring och om den känns rätt och matchar fint med förlovningsringen blir det en beställning med gravyr. Blivande maken tittade ut sin tillsammans med mig i förra veckan, så den ska det också läggas en beställning på + gravyr.
    Jag behöver aldrig undra...jag vet hur underbar du e´!
  • skruttisOmuffis
    Skumboll skrev 2011-05-17 21:47:06 följande:
    Vilka söta skruttis! 
    De frimärkena kör vi på också.... måste nog köpa på mig en rulle till, måste ju ha till tackkorten sedan.  
    TACK
  • Skumboll
    skruttisOmuffis skrev 2011-05-17 21:59:21 följande:
    TACK
    Kan ana vilka färger ni tänker ha!
  • Skumboll
    Summer loving skrev 2011-05-17 21:59:20 följande:
    Jag har också tänkt införskaffa ett par söta men sköna ballerinaskor att byta om till ifall de andra sviker mina fötter efter några timmar!!

Imorgon ska jag iväg och prova min vigselring och om den känns rätt och matchar fint med förlovningsringen blir det en beställning med gravyr. Blivande maken tittade ut sin tillsammans med mig i förra veckan, så den ska det också läggas en beställning på + gravyr.
    Jag behöver aldrig undra...jag vet hur underbar du e´!
    Kan nog vara skönt med ett par bekväma skor också. Vet inte hur det ska gå till dock, klänningen blir ju alldeles för lång med ballerina... 

Kul med ringen! Vi hämtade våra i.... mars typ men vi vet inte vad vi ska gravera in. 
  • cc2011
    skruttisOmuffis skrev 2011-05-17 21:44:01 följande:
    Äntligen är våra inbjudningskort färdiga. Jag envisades med att göra egna...och det tog sin lilla tid.

Vad tycks??

Vi hittade de här fina och passande frimärkena på postens hemsida. Kuverten är förseglade och frimärkena på sin plats!
    Ikväll lägger vi korten på "lådan". Så skönt att äntligen ha det gjort!

Åh vilka fina! Får jag fråga vart ni hittar frimärkerna?
    Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • Skumboll
    cc2011 skrev 2011-05-17 22:06:43 följande:
    Åh vilka fina! Får jag fråga vart ni hittar frimärkerna?
    Finns att beställa på postens hemsida om inte annat.
  • skruttisOmuffis
    Skumboll skrev 2011-05-17 22:04:49 följande:
    Kan ana vilka färger ni tänker ha!
    Hehe...jo, det syns nog allt bra

Sambon har gjort vår bröllopshemsida i samma färger också! Allt för att göra sin lilla bridezilla glad...
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2