• Svar på tråden Augusti 2011 - del 2
  • TheD
    20110820 skrev 2011-03-18 18:18:27 följande:
    Idag ska våra gäster ha fått sina inbjudningar, jag la dem på lådan igår. 20 månaders hemlighetsmakeri är över för vår del, nu kan vi äntligen vara offentliga och prata öppet om vårt stundande bröllop
    När vi postade.. vi gjorde det i 3 omgångar dvs.... Men i densista vevan så var det en person här i stan som det tog dagar att få kortet medan en gäst i stockhom fick sin dagen efter..! Alltså posten...grrr! Men alla har fått vad vi vet ;)
  • cc2011

    Hej tjejer!

    Kan man hoppa in här? Vi har datum den 6/8. Vi har fixat lite men inte lika mycket som ni andra. Haha nu blev jag lite stressad av att läsa vad ni har fixat mycket!! Glad

  • TheD
    cc2011 skrev 2011-03-18 18:31:53 följande:
    Hej tjejer!

    Kan man hoppa in här? Vi har datum den 6/8. Vi har fixat lite men inte lika mycket som ni andra. Haha nu blev jag lite stressad av att läsa vad ni har fixat mycket!! Glad
    Hejsan, samma dag som jag och min fästman :)

    Välkommen in i djungeln!!
  • cc2011
    TheD skrev 2011-03-18 18:46:00 följande:
    Hejsan, samma dag som jag och min fästman :)

    Välkommen in i djungeln!!
    Tack! Herregud vad mycket det är att fixa! Men det är roligt också SkrattandeJag beställde min klänning idag, jag hoppas verkligen att den passar annars blir det att sy om den...

    Nu protesterar min lilla bebis, det är sovdags för henne. Jag kommer in en annan dag igen! Skrattande
  • Planer

    6/8 här oxå!!! i Varberg!


    Vi har det senaste beställt tårta och varit och kollat på lokalen igen och provmöblerat! kommer bli jätte bra! svärföräldrarna var oxå med och kollade och dom tyckte den var jätte fin! vi håller på och kollar på bil, men pappa jobbar som sotare så han träffar ju väldigt mycket folk varje dag så han skulle hålla ett  öga ute oxå. Vi vill gärna ha en hummer och dom är ju inte jätte vanliga !


    ska snart beställa min vigselring oxå men vill inte göra det för tidigt då den bara kommer ligga hemma och då kommer jag att bli tokig när jag inte kan använda den! vi ska kolla ut sambons kläder snart och hyra en underkjol till min klänning!


    Shit va det är mycket planering kring ett bröllop! men det är väldigt roligt!

  • Pinkgrape

    Hej hej :D

    Jag och min blivande gifter oss 13 augusti :)

    Det var en hel massa sidor att läsa här, får se om jag orkar :P

    Vi har än så länge bara bokat kyrkan och håller just nu på att leta en bra lokal till middag/fest.
    Någon som har ett bra tips på vad som är det bästa att göra efter det?

    Har läst igenom ett par såna planeringslistor, men eftersom vi inte kommer ha/göra ens hälften av det som står på såna, så känns det apjobbigt att gå igenom.

    Hur långt har ni andra kommit? Fixat det mesta?


  • SnartFruSir

    Nu är mammas klänning här :) Tog 3 veckor allt som allt. Hon är jättenöjd och klänningen satt perfekt. I nästa vecka beställer vi klänningarna med. Ebay is the shit :)

  • Helena brud 20 aug

    Bengan, hoppar in här jag med.... Ska börja med att läsa ikapp lite kanske. :) Bo iaf i stockholm och är väl typ sådär halvklar Med typ hälften av allt.. :) Mycket är det. Dock har jag en vän som är bröllopskoordinator så jag har god hjälp.. Vill man läsa om mig och mina bröllopstankar kan man susa in på bloggen..


  • fru2011kanske
    Helena brud 20 aug skrev 2011-03-20 00:05:35 följande:
    Bengan, hoppar in här jag med.... Ska börja med att läsa ikapp lite kanske. :) Bo iaf i stockholm och är väl typ sådär halvklar Med typ hälften av allt.. :) Mycket är det. Dock har jag en vän som är bröllopskoordinator så jag har god hjälp.. Vill man läsa om mig och mina bröllopstankar kan man susa in på bloggen..
    Välkommen! Samma datum som vu gifter oss Vi får hålla tummarna ihop för att det blir en fantastisk dag med mycket sol och lagom varmt.
    SnartFruSir skrev 2011-03-19 23:29:12 följande:
    Nu är mammas klänning här :) Tog 3 veckor allt som allt. Hon är jättenöjd och klänningen satt perfekt. I nästa vecka beställer vi klänningarna med. Ebay is the shit :)

    Vad kul att det blev bra!!

    Här ska snart inbjudningskorten färdigställas och skickas ut
  • Smilla07
    Helena brud 20 aug skrev 2011-03-20 00:05:35 följande:
    Bengan, hoppar in här jag med.... Ska börja med att läsa ikapp lite kanske. :) Bo iaf i stockholm och är väl typ sådär halvklar Med typ hälften av allt.. :) Mycket är det. Dock har jag en vän som är bröllopskoordinator så jag har god hjälp.. Vill man läsa om mig och mina bröllopstankar kan man susa in på bloggen..
    Välkommen Helena! Ska ni gifta er i Stockholm?

    Vi bor i Solna och gifter oss 6 augusti.
Svar på tråden Augusti 2011 - del 2