• Emblas Mamma

    Någon som gifter sig 18/6 2011? :)

    Alltså helgen innan midsommar:)
    Någon annan som tänkte gifta sig då? :)

  • Svar på tråden Någon som gifter sig 18/6 2011? :)
  • hoodilady

    Ska också gifta mig den 18!


    Ska gifta oss borgligt på Muskö och ha festen på Ludvigsbergs herrgård och alla som vill får sova över där. Kommer bli ett kanonbröllop tror jag!
    Har köpt klänning redan!! Den är så fantastisk, "La Sposa Domino".
    Har bokat fotograf också, hon verkar fantastisk. Toastmasters och värdpar klara. DJ klar.
    Kvar är att boka vigselförrättare, sätta menyn och beställa ring!
    Nån som kan tipsa om vigselförrättare?


    Joffan, vart i Västra götaland?! Jag är född och uppvuxen i Skövde!

  • Kosmoskissen

    Jajemän, vi ska också gifta oss den 18e :D Vår vigsel blir i Visby! Festlokal och vigselplats+förättare är klart. Vi ska höra med de vi hoppas vill/kan vara toastmaster och toastmadame i helgen också. Håll tummarna för att det blir ett ja.

    Eftersom Gotland är så poppis bland turister och sommargäster och eftersom det är i juni, samt att vi hoppas en hel del vänner från utlandet kan komma, så ska vi skicka ett sånt save-the-date-kort till gästerna snart. Hotell och vandrarhem blir snabbt fulla på den ön.

    Känner mig liite stressad över att läsa att ni hittat era klänningar och färgtemat osv men det är bara att ligga i nu. Roligt är det ju!
    Håller med Joffan om att det är knepigt att inte bo på samma plats där bröllopet ska vara. Skulle vara skönt att kunna komma och gå och ha allting till hands.

    Kul att vi är så många!

  • Joffan

    Sollebrunn... där finns typ ingenting men så är det ju inte sååå lågnt till Göteborg. Men hade gärna hittat smink hår och tårta lite närmare.

  • Irish Coffee

    Hej Svejs..... 18 Juni ar det som galler har med =D Har redan gjort och kopt en massa, kan ju inte lata bli ...hihihi....

  • Emblas Mamma

    Det var visst ganska många :D


    Ska ni på bröllopsresa direkt eller ska ni vara hemma sen på midsommarafton? :)

  • hoodilady

    Vi ska på minimoon :p Förmodligen åker vi ut med vår segelbåt några dagar om det är fint väder!
    Sen åker vi på den riktiga bröllopsresan på hösten sen, det blir antingen Sri Lanka, Bali eller en blandning av Curacao/Bonaire. Ni andra?!?

  • Loppansson

    Vi åker förmodligen på en liten weekendtrip till hösten, vi vill inte ha med vår dotter ;) och vi vill inte vara ifrån henne mer än 3-4 dagar... kanske till NY, det har vi pratat om.

  • Emblas Mamma

    Vi vill inte heller åka ifrån vår dotter någon längre tid,


    jag klarar knappt vara utan henne en natt. haha:) Tyvärr finns inga resemål som vi är sugna på som man kan åka till mindre än två veckor just nu. Så hon får följa med:)


    Och troligtvis åker vi till thailand halvåret därpå:)

Svar på tråden Någon som gifter sig 18/6 2011? :)