Någon som gifter sig 18/6 2011? :)
Alltså helgen innan midsommar:)
Någon annan som tänkte gifta sig då? :)
Alltså helgen innan midsommar:)
Någon annan som tänkte gifta sig då? :)
Idag fick jag reda på att min släkting som är präst och har döpt båda våra döttrar kommer kunna viga oss!
Lycka!
Idag är det en månad kvar!!!!! Känns som om jag har koll på läget men allt är inte klart! Längtar sååå mycket.
hjälp! bara en månad kvar och jag som skulle banta och göra allt möjligt :) ja ja man blir väl gift ändå :)
hur går det för er?
Jaaa en månad kvar bara Vad roligt det känns!
Det enda vi egentligen har kvar att göra är att fixa lite ljudutrustning till vår kompis som ska sjunga under vigseln samt bordsplaceringarna och placeringstavlan. Vem sätter vi var, det är den stora frågan just nu.
Nåja, det blir nog bra tillslut. Sen ska jag prova min klänning tillsammans med skor och allt sånt så jag ser att det passar ihop och att jag känner mig nöjd. Sambon har bara sina skor och skjorta kvar att fixa.
Och nu kom jag på att vi nog ska dansa lite här hemma så man inte känner sig helt vilse när vi ska dansa "the dance"
oj joj dansa ja det måste vi nog också göra , men vi ska bara ta en liten tryckare till min blivandes egenskrivna kärlekssång till mig :)
Idag blev jag riktigt nervös!!!
En månad!
ojoj, vi har mycket kvar, men inga superstora grejer..
Tårtan ska provsmakas på söndag, toastmaster, fotograf och vigselförättare ska vi träffa, en del mat till buffen kvar att laga och köpa, ett ikeabesök för lakan och vaser och ett besök på dunis fabriksbod på fredag för inköp av lite engångsmaterial. Sedan är intemusiklistor klart heller, puh, blir en intensiv månad!
Helt galet! Visst har tiden gått fort nu på slutet?!
Vi ska träffa prästen, handla lakan från IKEA och beställa tårtan. Annars har vi nog allt färdigt...
På fredag ska jag till frisören och bestämma håruppsättning och provsminkas.
Blir redigt nervös när jag tänker på hur nära det är nu...
Jag gifter mig också den 18 juni i år :)
Jättenervös och stressad men vi började inte planera vårt bröllop förens i mars då vi kom hem från en låång utlandsvistelse.
Men vi har det största klart.
Lokal med mat (Libanesisk) och alkohol bokad.
Sångare och Dj bokad.
Dekor av lokal bokad via lokalägaren.
Klänning inhandlad och korrigerad.
2 par skor till bruden inhandlade.
Kostym mm inhandlad till brudgummen.
Ringar inhandlade.
Smink och frisör bokad för bruden och tärnan.
Tärn och näbbklänningar inhandlade.
Smycken inhandlade.
Fotograf och filmare bokad.
Favors och material inhadlade.
Smekmånad betald.
Präst inbokad.
Hinderprövning klar och ansökan om efternamn.
Slöja (missnöjd så letar efter en ny).
Kvar att göra:
Boka manikyr
Löshår
Köpa bildekor
Underkläder
Handväska
Kläder till bestman
Bokning av brudbukett, tärnbukett, näbbbuketter och corsage till brudgum-bestman och familjer
Val av bröllopstårta
Kommer inte på mer men det är mer kvar och jag hoppas jag blir klar med allt!
Jag är supernervös och hoppas allt klaffar!
Vi kommer gifta oss den 18/6 -2011