• Emblas Mamma

Någon som gifter sig 18/6 2011? :)

Alltså helgen innan midsommar:)
    Någon annan som tänkte gifta sig då? :)

• Svar på tråden Någon som gifter sig 18/6 2011? :)
  • daydreamer

Iiiih, vi skickar ut inbjudningskorten på måndag. Glad

• fikonöra
    Det var det bästa hittills tycker jag! När man har skickat inbjudningskorten blir det så verkligt.
    Spännande!
  • Joffan

Vi har skickat våra inbjudningskort för några veckor sedan men  bånga gäster kommer från finland och måste boka flyg.

• Emblas Mamma

Vi funderar på att skicka inbjudningarna nästa vecka :D
    jag har knappt kunnat vänta, men har haft hemska tentor fram till nu, så det har varit omöjligt!
    Men i helgen ska vi sätta oss och leta upp allas adresser och skriva tilläggslappen om adresser och sådant som ska följa med kuvertet..

Jag är så nervös!
    TÄNK om man har glömt någon?
    Jag är fortfarande lite osäker på gästlistan! Jag vet inte om jag ska bjuda vssa personer eller inte!

är det inte svårt det här med bröllop!?
    :)

• sunsey

Vi ska oxå  gifta oss den 18 juni 2011. Får hoppas på soligt väder i hela landet Glad
    Men vi ligger inte alls så långt före som ni i planeringen.. Jag har inte ens hittat min klänning,,,

• Joholina

Vi gifter oss oxo den 18:e juni. I Botkyrka kyrka söder om Stockholm. Våra inbjudningar ska ut under den kommande veckan- lite sent känns det som, men det har varit så mkt annat som gjort att tiden bara flugit iväg. Även vi har lite mindre saker kvar att göra, ringarna ska göras av en guldsmed i Norge, och klänningen är påbörjad (ska sys upp). 

• daydreamer

Nu har vi köpt vigselringarna! Vi bor i Gävle men åkte till Kaplans i Stockholm och köpte dem där. Det stället kan jag verkligen rekommendera! Helt underbar service och personal! :D Jag är helt kär i min ring! :) Försökte ladda upp en bild på den men iPhonen ville visst inte. :/ Hur går det för er?

• daydreamer

Nu ligger bild på ringen i mitt galleri iaf. Oskyldig

• jkbr
    daydreamer skrev 2011-03-03 23:19:57 följande:
    Nu ligger bild på ringen i mitt galleri iaf. Oskyldig
    Åh vad vacker!
    vi har också køpt ringen och hämtat den måste ta mig i kragen för att inte gå och glo på den hela tiden:)
    NU börjar det närma sig känns de som tiden går ju så fort!
    Jag försöker leta reda på en slöja men vill inte köpa så dyr eftersom jag bara har tänkt att ha den under vigseln, tittar lite på blocket och så men det slutar väl med att jag får köpa en för 2000 ändå :)
    inbjudnigarna skickade vi ut i dag så nu känns det på riktigt:)
    hur går det för er andra? 
  • daydreamer

Åh, som Fikonöra skrev så är det ju så spännande att skicka ut inbjudningskorten. :) Då är det på riktigt och så verkligt! Oj, dyrt med slöja! Hoppas du hittar någon fin och prisvärd. Låter fint att bara ha den under vigseln! Nu blev jag nästan lite sugen. :)

Svar på tråden Någon som gifter sig 18/6 2011? :)