Någon som gifter sig 18/6 2011? :)
Alltså helgen innan midsommar:)
Någon annan som tänkte gifta sig då? :)
Alltså helgen innan midsommar:)
Någon annan som tänkte gifta sig då? :)
Iiiih, vi skickar ut inbjudningskorten på måndag.
Vi har skickat våra inbjudningskort för några veckor sedan men bånga gäster kommer från finland och måste boka flyg.
Vi funderar på att skicka inbjudningarna nästa vecka :D
jag har knappt kunnat vänta, men har haft hemska tentor fram till nu, så det har varit omöjligt!
Men i helgen ska vi sätta oss och leta upp allas adresser och skriva tilläggslappen om adresser och sådant som ska följa med kuvertet..
Jag är så nervös!
TÄNK om man har glömt någon?
Jag är fortfarande lite osäker på gästlistan! Jag vet inte om jag ska bjuda vssa personer eller inte!
är det inte svårt det här med bröllop!?
:)
Vi ska oxå gifta oss den 18 juni 2011. Får hoppas på soligt väder i hela landet
Men vi ligger inte alls så långt före som ni i planeringen.. Jag har inte ens hittat min klänning,,,
Vi gifter oss oxo den 18:e juni. I Botkyrka kyrka söder om Stockholm. Våra inbjudningar ska ut under den kommande veckan- lite sent känns det som, men det har varit så mkt annat som gjort att tiden bara flugit iväg. Även vi har lite mindre saker kvar att göra, ringarna ska göras av en guldsmed i Norge, och klänningen är påbörjad (ska sys upp).
Nu har vi köpt vigselringarna! Vi bor i Gävle men åkte till Kaplans i Stockholm och köpte dem där. Det stället kan jag verkligen rekommendera! Helt underbar service och personal! :D Jag är helt kär i min ring! :) Försökte ladda upp en bild på den men iPhonen ville visst inte. :/ Hur går det för er?
Nu ligger bild på ringen i mitt galleri iaf.
Åh, som Fikonöra skrev så är det ju så spännande att skicka ut inbjudningskorten. :) Då är det på riktigt och så verkligt! Oj, dyrt med slöja! Hoppas du hittar någon fin och prisvärd. Låter fint att bara ha den under vigseln! Nu blev jag nästan lite sugen. :)