• janos

    Äntligen fredag del 22

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-21= 29744 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 22
  • Fru Hilde

    Verkar jobbigt Janos. 


     


    Här har jag gnälliga barn som har en snorig mamma. Tröstlöst tråkigt i min värld för tillfället. Stökigt harjag det också och diskberget bara växer. Det är illa när man börjar leta i disken efter koppar som går att återanvända.... då är livet misär


     


    Nu gnäller lillgubben på mig. Han vill inte sova middag idag.

  • anne på grönkulla

    Illa illa - på en fredag o allt!

    Själv har jag jobbat o sen druckit vin med väninnan - inte alls dumt. Inga planer för helgen, men massor att ta tag  i hemma så vi ska nog inte ha tråkigt...

  • Cybermamman

    Loppisfynd janos, det låter spännande. Undrar just vad du har fyndat?

    Jag tänkte åka ut och titta på de sprakande vackra höstträden idag för solen strålade i morse men så hokus pokus var det smälltjock dimma, trist. Det blev till att dammsuga och torka golv istället.


  • anne på grönkulla

    Trist med dimma. Vi var i Gävle förra lördan och det var en underbar höstdag, likadant härhemma idag - men ut o gå hann vi inte för det - här donar vi med kartonger o förråd. Kanske går vi ut en sväng imorrn, ska ta iväg en massa grovsopor först bara...

  • janos

    Jag fynade vinterjackor till pojkarna för 30-40 kr/st. Jag köpte även en flex trax bana åt Elias, som var tänkt som julklapp, men han upptäckte den. Han hade jättekul hela helgen med den. Jag skulle gissa att den kostat runt 1000 kr nypris, men jag har betalat 75 kr.

Svar på tråden Äntligen fredag del 22