• MSW

    Livets toppar och dalar

    I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

    Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

    Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

    Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

    Då kör vi!!

    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

  • Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • _koko_

    snorkis - Du är inboxad. Är så sjukt jävla ledsen för er skull. Sånt här FÅR INTE HÄNDA!!! Lilla lilla bebisen som skulle få växa upp tillsammans med er. Åh, det gör ont i hela kroppen... Alla kramar, tankar och en massa tårar till er.

    *ridå*

  • viktualia

    Nu har Telis svarat från sitt internetlösa viste och troligen bekräftat Snorkis namn... vilket betyder att detektiven Vickan vet var vår redan saknade Snorkis har sin boning... nu grubblar jag över om jag vågar kontakta dig Snorkis... du ville ju vara rätt hemlig.. men jag vill att du ska veta hur mycket jag tänker på dig.. *kliar mig i skallen* Och stämplar ut för natten..

  • Oupsie

    Snorkis, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, så fruktansvärt . De allra största kramarna till dig och din make! Jag är så ledsen för er skull . Jag säger som de andra, sånt ska bara inte få hända! Tänker på er.

  • Lapinette

    Tårarna trillar ned ... råkade se innan jag skulle iväg att något hade hänt men hann aldrig läsa vad ... sa till maken att jag inte visste om jag ville gå in här och läsa nu och tyvärr var det jag befarade sant.

    Det finns inte ord som kan trösta och jag vet att du inte orkar eller vill gå in här längre.

  • passionsblomman



    Hur kunde det här hända? Vad gick fel? Hela huvet fullt av varför och frågor.

    Hela hjärtat fullt av tårar.

    Jag har gråtit hela min sons hår alldeles vått och vill bara ringa min sambo och be honom komma hem från jobbet så jag slipper sitta ensam med det vacuum som blev inobords när den här nyheten kom.

    Stackars stackars Snorkis! Det är bara för fruktansvärt.

    Varför babblar jag? Det finns ju inga ord....

  • passionsblomman

     


    Lapinette skrev 2010-07-26 23:30:55 följande:
    pb - nej, det finns inga ord!

    Nej.

    Men ett ljus kan jag tända ikväll. och imorgon kan jag plocka en rosenkopp och sätta bredvid det. Så brinner en liten låga för Snorkis lilla barn, som inte fick slå ut i blom.

  • nennesjuttioåtta

    Jag läste Snorkis inlägg igår kväll och skrek rätt ut. Har klurat hela natten men som ni andra säger, det finns inga ord. Så otroligt sorgligt, ledsamt och hjärtslitande. Vi tänker på dig, Snorkisen!!!!! 


     


  • Lapinette

    En till som har haft svårt att sova i natt. Låg och tänkte länge, länge igår.

  • Fjällbruttan

    Snorkis, läste i morse vad som hänt.

    Sänder tusen kramar till er och önskar jag kunde få det ogjort.
    Ni är i mina tankar!
     Försök andas ett andetag i taget, och sköt om er er så gott det går

    Kramar

Svar på tråden Livets toppar och dalar